וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו המריא: "יש בי תקווה שהפגיעה במיניסקוס ולא בצולבת"

1.1.2018 / 14:30

אחרי ההמלצה של מו אלאך וחוות הדעת האופטימית שקיבל מרופא מומחה בישראל, קשר מכבי חיפה יצא לפגישה בהולנד עם מומחה נוסף. המועדון יועמד לדין בשל שקית משקה שנזרקה על שוער עכו

צילום ועריכה: קובי אליהו

קשר מכבי חיפה מאור בוזגלו הגיע היום בשעות הצהריים (שני) לנמל התעופה בן גוריון ומשם המריא להולנד על מנת להיפגש עם רופא מומחה. כזכור, בחוות דעת נוספת שקיבל השחקן ביום שישי האחרון מרופא מומחה בישראל עולה כי ייתכן ובוזגלו סובל קרע חלקי בלבד בשתל, מה שעשוי בסיטואציה מסוימת להוביל לכך שלא יצטרך לעבור ניתוח לשחזור הרצועה. יש לציין כי בסביבתו של השחקן ציינו שצריך להיזהר עם פרסום חוות הדעת עד לביצוע ארתרוסקופיה שתקבע סופית מהו המשך הטיפול וכמה זמן בוזגלו ייעדר מהמגרשים

"אני יוצא להולנד כדי לקבל חוות דעת יותר מעמיקה. יש לי תקווה שהפגיעה תהייה במיניסקוס ולא בצולבת", אמר בוזגלו שסרב להרחיב.

במכבי חיפה לא פוסלים ששחקן יצא בקרוב לברצלונה כדי לקבל חוות דעת נוספת ממנתח בכיר. אולם היציאה להולנד נעשתה בהמלצת המהל הטכני של הירוקים מו אלאך שאמר לבוזגלו כי מבחינתו חוות הדעת שיקבל בהונלד היא המדויקת ביותר מבחינתו. במועדון אף ייעצו לבוזגלו להיפגש עם מנתח נוסף בלונדון אך כרגע נראה שהוא יתספק בחוות הדעת של הרופאים המומחים בהולנד וספרד.

בנושא אחר: תובע ההתאחדות, עורך הדין ניר רשף, החליט להעמיד את מכבי חיפה לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים. על פי כתב האישום, נזרקה שקית טרופית לעבר שוער הפועל עכו רם שטראוס בדקה ה-91 של המשחק.


עוד בנושא

מכבי חיפה: התקווה החדשה של מאור בוזגלו? "סיכוי לקרע חלקי בשתל"
במכבי חיפה אישרו: הנק פרייזר המועמד המוביל לאימון הקבוצה
יעקב שחר: "בדרך לאימונים יוסי בניון בכה ובדרך לבנק הוא צחק"

שחקן מכבי חיפה מאור בוזגלו. קובי אליהו
מאור בוזגלו בנתב"ג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully