וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי באנגליה: סיטי בלי ז'סוס ודה בראונה, טוטנהאם בלי קיין?

הקבוצה של גווארדיולה תנסה לחדש את רצף הניצחונות מול ווטפורד (22:00, ספורט2) בלי שני הכוכבים הפצועים. החלוץ הלוהט חולה ובספק למפגש של התרנגולים עם סוונסי, וואניימה שב מפציעה

כריסטיאן אריקסן, דלה עלי שחקני טוטנהאם. רויטרס
טוטנהאם תמשיך לחגוג?/רויטרס

המחזור ה-22 באנגליה יימשך מחר (שלישי) עם ארבעה משחקים.

סוונסי - טוטנהאם (21:45, ספורט3)

אחרי שכבש 39 שערי ליגה במהלך 2017 וייצב עוד יותר את מעמדו כאחד החלוצים הטובים בעולם, הארי קיין רוצה לפתוח גם את 2018 בצורה טובה ולעזור לתרנגולים להשיג ניצחון שלישי ברציפות. קיין הלוהט כבש שלושערים רצופים בניצחונות על ברנלי וסאות'המפטון, אך הוא חולה ועשוי לנוח מול הברבורים, אם כי על פי ההערכות ישחק בסופו של דבר. כך או כך טוטנהאם, שנמצאת במקום השישי, נקודה מתחת לארסנל אך עם משחק חסר לעומת התותחנים, תקווה להסתדר גם בלעדיו ועשויה לקבל חזרה את ויקטור וואניימה אחרי פציעה ארוכה. נועלת הטבלה הצליחה להשיג ניצחון דרמטי במשחק הבכורה של קרלוס קרבלאל על הקווים, בזכות מהפך מאוחר מול ווטפורד, והיא תנסה להפתיע בגדול מול הקבוצה אותה לא הצליחה לנצח לעולם, ב-13 מפגשים בליגה.

מנצ'סטר סיטי - ווטפורד (22:00, ספורט2)

רצף הניצחונות המטורף של הסיטיזנס נקטע אחרי 18 משחקים שהסתיימו בחגיגה תכולה, עם תיקו מאופס בחוץ נגד קריסטל פאלאס. אלא שהחדשות הרעות לא היו התוצאה, אלא פציעותיהם של קוין דה בראונה (משך ההיעדרות עוד לא ידוע) וגבריאל ז'סוס (צפוי להיעדר בין חודש לחודשיים), שכמובן לא יקחו חלק במפגש עם הצרעות. גם בלעדיהם הקבוצה של פפ גווארדיולה אמורה לעמוד במשימה ולחזור לנצח, אחרי שגברה על ווטפורד 6:0 ו-0:5 בשני המפגשים הקודמים. האורחת השיגה רק ניצחון אחד (וארבע נקודות) בשמונת המחזורים האחרונים.

משחקים נוספים:

ווסטהאם - ווסט ברומיץ' (21:45, ספורט1)
סאות'המפטון - קריסטל פאלאס (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully