וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הארי קיין הסתבך עם ארוסתו, גילברט ארינאס איבד את זה

חלוץ טוטנהאם חגג את הישגיו המקצועיים ב-2017, אשתו לעתיד נאלצה להעמיד אותו במקום. כוכב ה-NBA לשעבר השתלח באם ילדיו, הסוד שמסתתר בגרונו של לירוי סאנה והשנה הקשה של אנס קאנטר

one

הארי קיין הסתבך עם ארוסתו

החלוץ הלוהט של טוטנהאם העלה פוסט לרשתות החברתיות, בו חגג את הישגיו המקצועיים ב-2017: "השנה הייתה טובה אלי, תביאו את 2018", וציין את הכדורים שנשארו בחזקתו לאחר שכבש שלושער ואת מלכות השערים השנתית כהישגיו המשמעותיים בשנה החולפת. אשתו לעתיד, קייט גודרס, נאלצה להזכיר לו אירועים משמחים נוספים שקרו לו ב-2017, אישיים יותר מאלה שציין: "ילד ראשון? אירוסים?", לכך לא נותרה לקיין ברירה אלא להשיב: "מותק, גם אלה היו דברים נהדרים".

בפעם הבאה כנראה שהוא כבר לא ישכח להתייחס אליה.

קבלו גול משעשע לפתוח איתו את השנה

גילברט ארינאס השתלח באם ילדיו

כוכב ה-NBA לשעבר נכנס במרכזו של ויכוח סוער בין שתי כוכבות אמריקאיות, הזמרת תמר ברקסטון והשחקנית לורה גובאן, לה יש ארבעה ילדים משותפים עם הכדורסלן הבעייתי. לאחרונה נפוצו שמועות לפיהן גובאן שכבה עם בן זוגה של ברקסטון ואף נכנסה ממנו להריון, והיא האשימה את ארינאס בכך שהפיץ את השמועות הללו.

ארינאס לא נשאר חייב, והתייחס פרשה בפוסט חריף וחסר מעצורים באינסטגרם, בו האשים אותו שהיא שוכבת עם אנשים עבור כסף: "היא החליטה שהיא רוצה שאנקה את הבלגן שלה. אולי נצטרך לקרוע לה את הווגינה ולבנות לה אחת חדשה. תטפלי בעניינים שלך בלי להשתמש בי כשעיר לעזאזל". לבעלה הנוכחי אמר: "אני לא יודע מה בהריון אבל היא זו הבייבי מאמא שלי אז תברח, תברח, תברח. היא תדפוק לך את החיים".

יכול להיות שהמאמן איאן דאווי מסתתר בגרונו של לירוי סאנה?

לאנס קאנטר הייתה 2017 לא קלה בכלל...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully