וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה לא תעמוד בדרכו של שבתאי. לוזון: "אין לי טענה אליכם"

1.1.2018 / 6:52

בפתח תקוה חושבים על מהפכת השחרורים בינואר: הקשר לא נמצא כרגע בתוכניות ואם יביא הצעה יקבל שחרור. אליבלטו יעבור בדיקות, טאדה וגל לוי יעזבו בקרוב, וניניס עשוי לחזור לסגל. בינתיים, לוזון ערך עוד אסיפה

יוסי ציפקיס

"אם יש משהו שאני רוצה לומר זה ששחקנים הפנימו את המצב. שחקנים השקיעו, נתנו הכל. אין לי טענה אליכם, חסרה רק רגל מסיימת. היינו בשלבים מסוימים יותר טובים מבית"ר ולא נראינו נחותים מהם. ברור שאנחנו בתקופה שדברים אל מתחברים, אבל אם נמשיך כך התוצאות גם יבואו". כך אמר אבי לוזון באסיפה שקיים עם שחקני מכבי פתח תקוה בעקבות ההפסד בטדי. האסיפה של לוזון היא אסיפה שניה שהוא עורך בתוך פחות משבוע, לאחר האסיפה הקשה שערך ביום חמישי. שרון מימר הגיע עם לוזון לשיחה, אך לא שוחח עם השחקנים.

במועדון מתכוונים לעשות סדר בכל הנוגע לרכש כבר בימים הקרובים. כזכור, אתמול נחת הברזילאי אליבלטו, שהיום יעבור בדיקות רפואיות ויערוך אימון אישי עם מאמן הכושר כדי שייתן חוות דעת על השחקן לפני החתימה. השחקן יתבקש גם להתאמן עם הקבוצה לפני החתימה, אם כי הוא מעדיף שלא לעשות זאת. גל לוי קיבל אור ירוק לעזוב ויחפש קבוצה אחרת. במועדון עשויים לשחרר גם את יובל שבתאי אם תגיע הצעה עליו. שבתאי מרוצה מהחוזה במועדון, אך לאחרונה חל פיחות במעמדו בקבוצה וכעת במועדון לא מתכוונים לעמוד בדרכו אם ימצא קבוצה אחרת. יוסי גינזבורג יעמוד בשער מול כפר סבא ביום שישי, ללא קשר לשער שספג צחי גיגי. השוער השני היה מתוכנן לשחק בכל מקרה. אם יאכזב, ייתכן שפתח תקוה תביא שוער נוסף שיתחרה עם גיגי על אפודת השוער הראשון. אם יוחלט לצרף שוער נוסף, אוהד לויטה ממכבי חיפה יבוא בחשבון אם ישוחרר. גם שמו של רן קדוש עלה, במידה ולא יעבור להפועל רעננה.

יוסי גינזבורג שוער מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
יקבל הזדמנות. יוסי גינזבורג/ברני ארדוב

שני שחקנים נוספים שאמורי לעשות את דרכם החוצה הם גריגורי טאדה ושלומי ארבייטמן, אם אכן יעבור להפועל תל אביב. במועדון מעדיפים לא לעמוד בדרכו ומכיוון שכבר פספסו את ההזדמנות להגיע לפלייאוף העליון, הם מעדיפים לתת הזדמנות לתאי בריבו הצעיר. סוטיריס ניניס עשוי לחזור לסגל כבר מול כפר סבא. רישאר סומא מוצהב ולא ישחק.

עוד באותו נושא

מימר נשאר. טאדה יקבל הודעת שחרור, ארבייטמן בדרך החוצה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully