וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן: "המשכנו להאמין". סילבס: "זה היה משחק מאסט, האכזבה קשה"

מאמן אשדוד נשם לרווחה אחרי הניצחון הדרמטי: "הצלחנו לחזור בגדול". על ההשעייה של קינדה: "הוא עבר טיפונת את הגבול". מאמן קרית שמונה: "לא יכול להסביר את מה שקרה, זה היה משחק הזוי"

שמחה אשדודית/סוכנות ג'יני

מ.ס אשדוד השיגה הערב (ראשון) ניצחון היסטורי בקרית שמונה כשגברה 1:2 דרמטי על הקבוצה של חיים סילבס ונחלצה מהמקום האחרון. הקבוצה של עמיר תורג'מן היתה בפיגור עד הדקה ה-88 משער עצמי אומלל של יואב ג'רפי, אבל צמד מאוחר של בנצי מושל ומאוריסיו בתוספת הזמן העניק לאשדוד שלוש נקודות יקרות מאוד.

חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
הפסד שהוא לא לקח בחשבון. חיים סילבס/סוכנות ג'יני

עמיר תורג'מן המאמן המנצח אמר בסיום: "סוף משמח. הם הובילו משער מקרי, אבל זה חלק מהדרך והתהליך שאנחנו מנסים לעשות פה באשדוד, של להילחם עד הסוף ולהישאר חזקים מנטלית. המשכנו להאמין, דחפנו והפעם גם הצלחנו לחזור בגדול. ינואר בפתח ונעשה חושבים לגבי מה שאנחנו צריכים, יש פה עוד הרבה עבודה. היום אפשר לשמוח בזכות 10 דקות גדולות בסוף המשחק".

על גדי קינדה, שהושעה בעקבות עבירת משמעת באימון של יום שישי: "היה משהו באימון שלא אהבתי. גדי שחקן ענק וכישרון אדיר שמשתדל להיות חזק גם ברמה האישית והוא החזיק אותנו חודשיים, אבל לפעמים כששחקן עובר טיפונת את הגבול צריך לטפל בזה. אם הוא ואנחנו נדע להשתמש בכישרון שלו, נרוויח אותו בגדול".

חיים סילבס המאוכזב אמר: "אני לא יכול להסביר את מה שקרה, זה היה משחק הזוי. הגול שלנו היה במתנה, אבל התרשלנו במקום לגמור את המשחק וכמו בקלישאה ספגנו את השוויון. המומנטום השתנה, ועדיין הגענו למצב של מאה אחוז גול. המשחק התפתח בדיוק כמו שרצינו, אשדוד פתחה את המשחק ויכולנו להשיג שער שני - זה כל כך מאכזב. קורה לנו הכול השנה. בלב כבר חשבתי שקיבלנו איזו מתנה היום, אבל בסוף זה התהפך. זה היה משחק מאסט, האכזבה קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully