וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רק תיקו להפועל כפר סבא, חדרה חגגה עם 0:4 ברמת השרון

המוליכה סיימה ב-0:0 ביתי מול הפועל רמת גן והפער בפסגה עומד על שתי נקודות, 0:0 גם לאחי נצרת השלישית מול בית"ר תל אביב רמלה. חדרה, קבוצת החוץ הטובה בליגה, עלתה למקום השישי

צילום מסך

בווידאו: ניר ברקוביץ', טוטו תמוז ומיקי סירושטיין בתוכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי"

הפועל כפר סבא פתחה את 2018 בפסגת הליגה הלאומית, אך הפער שלה עומד על שתי נקודות בלבד לאחר 0:0 ביתי הערב (שני) מול הפועל רמת גן. גם מכבי אחי נצרת השלישית הסתפקה ב-0:0 מול בית"ר תל אביב רמלה, כשהקבוצה היחידה שהרשיתה הערב, ובצרורות, היא הפועל חדרה שהביסה 0:4 בחוץ את הפועל ניר רמת השרון.

סלים עמאש שחקן הפועל חדרה עם המאמן ניסו אביטן. שלומי גבאי
נתן את האות לחגיגת השערים של חדרה. סלים עמאש עם מאמנו ניסו אביטן/שלומי גבאי

הפועל כפר סבא - הפועל רמת גן 0:0

תיקו ביתי ראשון העונה לירוקים, שפספסו הזדמנות לפתוח פער של ארבע נקודות בפסגה. הפועל כפר סבא לא הצליחה לסכן יותר מדי את השער, כשהאיום המסוכן ביותר היה של עומר פדידה בכדור חופשי שנהדף על ידי טל בומשטיין לפני הירידה להפסקה. ובניגוד למחזור הקודם, בו כבשו שלושה שערים החל מהדקה ה-81, הפעם המארחים לא השכילו לכבוש. הפועל רמת גן לא הצליחה לנצח משחק ליגה ראשון בכפר סבא מאז 1989, אבל נותרה ללא הפסד בארבעה משחקי ליגה תחת הדרכתו של איציק ברוך, שקיבל מינוי קבוע עד תום העונה.

מכבי אחי נצרת - בית"ר תל אביב רמלה 0:0

אלונה ברקת הגיעה לעילוט וראתה את יריבת הפועל באר שבע בסיבוב ח' של הגביע רושמת תיקו רביעי רצוף. שחקני אחי נצרת קיוו להיצמד להפועל תל אביב, אך לא הצליחו להכניע את השוער בן ה-19 עומר כץ ונותרו מרחק שתי נקודות מהמקום השני. בית"ר תל אביב רמלה גם היא ללא ניצחון בארבעת המחזורים האחרונים וכרגע במקום השמיני.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל חדרה 4:0

קבלו את קבוצת החוץ הטובה בליגה הלאומית. בגביע הטוטו סיפקה הפועל חדרה שביעייה בגרונדמן, הפעם היא הסתפקה ברביעייה שהיוותה נקמה על ההפסד 3:1 במחזור הפתיחה וקפצה למקום השישי. 18 מ-25 הנקודות של חדרה הושגו במשחקי חוץ, כשרמת השרון נכנעה לבעיטה של סלים עמאש (12) ולשער תשיעי העונה של אסי גומה (42). המגן דיא לבאבידי נגח מקרוב את השלישי (53) ורבע שעה לסיום גם המחליף אוהד קדוסי הצטרף לחגיגה. פתאום חדרה רק חמש נקודות מעליית ליגה שנייה ברציפות.

*** ליגה א': תימור אביטן העניק להפועל אום אל פאחם ניצחון חוץ 0:1 בטדי על הפועל ירושלים עם שער בדקה ה-76 וקידם אותה למקום הרביעי.

אסי גומה שחקן הפועל חדרה (מימין) עם דודי הלל. שלומי גבאי
תשעה שערי ליגה העונה. אסי גומה חוגג/שלומי גבאי
אוהד קדוסי שחקן הפועל חדרה כובש שער, מולו גל בראל שחקן הפועל ניר רמת השרון. שלומי גבאי
חתם את התוצאה. אוהד קדוסי/שלומי גבאי
ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
חדרה יכולה לחלום על עלייה? ניסו אביטן/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully