וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל ירושלים הביסה 62:79 את הפועל באר שבע ועלתה

הקבוצה של מודי מאור התאוששה מההדחה מהיורוקאפ ועלתה לחצי גמר הגביע, בזכות ניצחון חוץ די קליל על המדורגת שביעית בלאומית. ג'רום דייסון הוביל עם 17 נקודות, וורן קלע 23 למפסידה

שחקני הפועל ירושלים. לירון מולדובן
נמנעו ממעידה. אליהו וטימור/לירון מולדובן

אחרי שהודחה מהיורוקאפ וחתמה קמפיין אירופי מאוד מאכזב, הפועל ירושלים התאוששה הערב (ראשון) בבירת הנגב, שם גברה על הפועל באר שבע 62:79 והעפילה לחצי גמר גביע המדינה. השחקנים של מודי מאור לא הרשימו במיוחד, אך גם בלי אלן אומיץ' ואוסטין דיי זה הספיק להם די בקלות מול הקבוצה המדורגת במקום השביעי בליגת הלאומית, שקיבלה משחק נפלא מהכוכב שלה סטורם וורן (23 נקודות) והציגה יכולת לא רעה מחוץ לקשת (בעיקר במחצית הראשונה), אך הייתה בפיגור לכל אורך המשחק, לא הצליחה לחולל את ההפתעה הגדולה וסיימה את דרכה במפעל. את ירושלים הוביל ג'רום דייסון (17 נקודות), שהתעורר במחצית הראשונה והצטרף לליאור אליהו ולרולנד רוברטס, שסיפקו גם הם משחק טוב.

קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון (5 ריבאונדים) 17, רונלד רוברטס (7 ריב') 16, ליאור אליהו (7 ריב', 4 אסיסטים) וטרנס קינזי (8 ריב') 12 כ"א, בר טימור 9, לוקאס קיילין 5, יוגב אוחיון (6 אס') וסטראטוס פרפרוגלו 3 כ"א, רם אליאספור 2, יותם הלפרין (5:37) ואיגור מאיור (1:08) שותפו ולא קלעו.

הרבו לקלוע להפועל באר שבע: סטורם וורן (6 ריב') 23, אנדל קומברבאץ' (6 ריב') 11, עמית גרשון 9.

מודי מאור מאמן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
צלח את המבחן בבירת הנגב. מודי מאור/לירון מולדובן

מהלך המשחק

פתחו בהפועל באר שבע: אור סולומון, עדי כהן סבן, אנתוני פישר, סטורם וורן, אנדל קומברבאץ'.

פתחו בהפועל ירושלים: ליאור אליהו, יוגב אוחיון, בר טימור, ג'רום דייסון, רונלד רוברטס.

רונלד רוברטס התכבד בנקודות הראשונות במשחק, אך סטורם וורן ענה בשלשה והעניק יתרון מוקדם למארחים. קליעה של בר טימור מחוץ לקשת ונקודות נוספות של רוברטס, שפתח טוב, העלו את ירושלים לפלוס ארבע, אך שלשה של אנתוני פישר וליי אפ של אור סולומון החזירו את היתרון לדרומיים. הקבוצה של מודי מאור יצאה לריצה, רוברטס המשיך לקלוע וגם ליאור אליהו עלה על לוח התוצאות, בדרך ל-13:19. הרבה הסתיים ב-19:23 לירושלים, אחרי החטאה של סטראטוס פרפרוגלו על הבאזר.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סטורם וורן שחקן הפועל באר שבע מול רונלד רוברטס שחקן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
משחק טוב לשניהם. רוברטס מול וורן/לירון מולדובן

הרבע השני נפתח עם שלשה של פרפרוגלו, שהקפיצה את היתרון של האורחים לשיא חדש - שבע הפרש. לוקאס קיילין הגדיל לתשע מקו העונשין, אך באר שבע המשיכה להציג יכולת טובה מחוץ לקשת, ושלשות של עמית גרשון ושל טוני יאנגר עזרו להם להישאר חזק בעניינים. ירושלים לא קלעה במשך שלוש דקות ו-וורן קבע 28:27 מהקו, לפני שאליהו שבר את הבצורת של האורחים. ג'רום דייסון קלע פעמיים מהקו וחמש נקודות רצופות של טרנס קינזי הקפיצו חזרה את היתרון ו'בעו שיא חדש - עשר הפרש. בריחה? קומברבאץ' קלע, מחוץ לקשת כמובן, וקטע בצורת באר שבעית לפני שמהלך של סל ועבירה של וורן שוב צימק לחמש. בסיום המחצית, 34:40 להפועל ירושלים.

יניב בורגר מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
באר שבע לא ויתרה בקלות. יניב בורגר/לירון מולדובן

המחצית השנייה נפתחה עם נקודות של דייסון, אך וורן מיד החזיר עם סל משלו. באר שבע שוב נקלעה לבצורת של כמה דקות וארבע נקודות קלות של טימור במתפרצות, הנשק העיקרי הערב של ירושלים, החזירו את היתרון לדו ספרתי, 39:51. אחרי פסק זמן של יניב בורגר, קומברבאץ' צימק מעט, אך דייסון צלף שלשה וקבע 13 הפרש. ירושלים המשיכה לרוץ ודייסון המשיך לצבור נקודות להנאתו, שלשה שלו ועוד גויאבה של אליהו קבעו 44:61. באר שבע לא רוצה לוותר, והגיבה בריצת 0:7, אך לצערה בכל זאת ירדה בפיגור 12 לקראת הרבע האחרון - 51:63.

שחקן הפועל ירושלים ג'רום דייסון. לירון מולדובן
התעורר במחצית השנייה. ג'רום דייסון/לירון מולדובן

באר שבע חולמת על קאמבק ופתחה את הרבע המכריע עם שלשה של גרשון, השלישית שלו במשחק. לוקאס קלע אחת מהשתיים מהקו והוסיף גם סל שדה כדי לשמור על ירושלים ביתרון דו ספרתי. קינזי החליט שנמאס לו מהמתח, קלע חמש נקודות רצופות כולל שלשה וקבע 54:71, שש דקות לסיום. בשלב הזה הדרומיים כבר פחות או יותר ויתרו, מה ששלח את ההתמודדות לדקות של גארבג' טיים. בסיום, 62:79 להפועל ירושלים על הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully