וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי סירושטיין: "אני וטל כחילה יכולים להחזיק הגנה במירוץ אליפות"

בלם בית"ר ירושלים התראיין לתכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי", סיפר על ההתאקלמות בבירה ("זה עולם אחר"), התפקוד העדיף של קונטה ("מגן מעולה") והמעורבות של אוחנה: "הוא מדבר כשצריך"

צילום מסך

בלם בית"ר ירושלים מיקי סירושטיין התארח היום (ראשון) בתכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי" ודיבר על העונה המוזרה שעוברת על הצהובים-שחורים, שניצבים נכון להיום במקום השני בטבלה על אף שלל המעללים שעברו על המועדון מאז הקיץ.

על המעבר מהפועל רעננה הקטנה לבית"ר ירושלים הגדולה: "קיבלו אותי מאוד יפה, גם הקהל, גם הצוות, גם השחקנים, כולם קיבלו אותי בצורה מעולה. כמובן שזה כיף לשחק מול הקהל הכי גדול במדינה, שמעודד בכל משחק. זו אווירה שונה מאשדוד וכמובן שמרעננה. אני שמח שבתקופה האחרונה אנחנו יציבים והכל הולך טוב. זה עולם אחר פה. זו הקבוצה הכי מתוקשרת בארץ. הדברים מסביב פחות מעניינים אותנו, אנחנו רוצים לנצח את המשחקים ולא מתעסקים בשאר הדברים שיוצאים".

דעתו על חוליית ההגנה של בית"ר: "בכללי, משחק ההגנה שלנו לא היה טוב. להגיד שרק ההגנה היתה לא טובה זה הכי קל, כל משחק ההגנה לא היה טוב. בתקופה האחרונה אנחנו יותר מתייצבים, אנחנו משחקים עם אותה רביעייה והזמן עושה את שלו. משחק ההגנה בנוי הרבה על תיאום ואחריות אישית. היו תקופות פחות טובות אבל ייצבנו את זה, ואני מקווה שזה יתבטא בספיגת פחות שערים".

האם הוא וטל כחילה יכולים להחזיק את בית"ר כצמד בלמים מובילים במירוץ האליפות: "יש לנו ציוות מצוין, גם תיאום, גם שפה, אנחנו מתקשרים מצוין ומשלימים אחד את השני. אני חושב שכן, אנחנו מתאימים אחד לשני".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים מודה שטעתה בהתנהלות מול בניון, שבחים לקונטה
בית"ר חגגה, איתי שכטר: "זה אולי הניצחון הכי חשוב שלנו השנה"

מיקי סירושטיין שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
" כיף לשחק מול הקהל הכי גדול במדינה". סירושטיין/ברני ארדוב

על אנטואן קונטה: "היתה לו תקופה פחות טובה, אבל עם התכונות הטובות שלו הוא מגן מעולה, אם זה התקפי או הגנתי. הוא פיזי, הוא חכם מאוד, היה לו משחק מעולה אתמול".

על השיפור בשני המשחקים האחרונים, והאם יש לו קשר להפשרת היחסים בתוך הצוות המקצועי: "אנחנו ממשיכים להתאמן ולהתחבר ממשחק למשחק. אני מקווה שנמשיך להשתפר. כל קבוצה בליגה הזאת יכולה לנצח כל קבוצה. אני חושב שהרביעייה הראשונה כרגע תישאר הרביעייה המובילה".

על מצבה של מ.ס. אשדוד: "המועדון הזה מאוד יקר לי, אני עדיין בקשר עם הרבה שחקנים שם. המצב שלהם לא אידיאלי".

על המעורבות של אלי אוחנה בנעשה במועדון: "הוא עושה את זה בדרך שלו, הוא מגיע, מדבר כשצריך וכשלא צריך לא מדבר. הוא כן מעורב, הוא בוחר את הדרך שלו וצריך לכבד את זה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully