וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ': "רק איל יכול לעשות סדר במכבי חיפה, אבל יעקב שחר מפחד ממנו"

מאמן הפועל ראשון לציון התארח בתוכנית הפייסבוק של "טוכמן וחמי" והבהיר: "גם בנבחרת מפחדים מאחי". על עצמו: "לקחתי את הצ'אנס בשתי ידיים, היה אוהד אחד שהתנכל לי. החלום? בית"ר"

צילום מסך

לפני מפגש הגביע היוקרתי עם בית"ר ירושלים בסיבוב ח' ואחרי הניצחון המפתיע במושבה על הפועל תל אביב ביום שישי בליגה הלאומית, ניר ברקוביץ' התארח היום (ראשון) בתוכנית הפייסבוק של "טוכמן וחמי". מאמנה של הפועל ראשון לציון התייחס למצב קבוצתו, דיבר על מעמדו וכמובן גם על אחיו איל ברקוביץ'.

מאמן הפועל ראשון לציון ניר ברקוביץ'. ברני ארדוב
"הפועל תל אביב? הניצחון הכי גדול שלי". ניר ברקוביץ'/ברני ארדוב

על מכבי חיפה ואחיו איל ברקוביץ': "רק אחד יכול לעשות שם סדר, איל ברקוביץ', אבל לא, לא ייתנו לו. זה לא באופק, יענקל'ה שחר מפחד ממנו. גם בנבחרת מפחדים ממנו. חצי מדינה רוצה שהוא יהיה מאמן נבחרת, רק האנשים שקובעים לא רוצים".

על הפועל ראשון לציון: "בליגה הזאת כל אחת יכולה לנצח כל אחת. הפועל תל אביב רצתה שלוש נקודות, אבל גם אנחנו. זה היה מתוק במיוחד. לא כל יום מנצחים קבוצה גדולה. זה הניצחון הכי גדול שלי בינתיים, וגם לשחקנים זה ניצחון גדול. לא הופתעתי, כי הפועל תל אביב לא נראית טוב במחזורים האחרונים, ובליגה הזאת כלום לא מפתיע. סגרנו אותם טוב, והכדור נכנס, השופט עזר לנו".

על מעמדו כמאמן בקבוצה שאחיו מנהל: "אני רעב להצלחה, ומרוכז רק בקבוצה שלי. מקווה שזה יימשך. מכבדים אותי כי אני מאמן שלהם, משחקים בשבילי, נותנים לי את כל הכבוד. לא היו נותנים לי צ'אנס בלעדיו. במדינה הזאת קשה לקבל צ'אנסים, איל נתן לי, ולקחתי את זה בשתי ידיים. התערבות? השנה הוא לא מתערב בכלל. נתן לי תקציב, אבל הוא לא מתערב, אומר לי להביא את מי שאני רוצה".

על הביקורת עליו בראשון לציון: "היה לי אוהד אחד שהתנכל לי ולאיל מהרגע הראשון בראשון לציון. אין לי בעיה עם האוהדים. תמיד יש מקללים, אבל כדור ברשת מרגיע אותם. אם אחרי שאני מנצח שבעה משחקים רצוף ועדיין מקללים אותי, זה כנראה מגמתי".

על החלום לאמן את בית"ר ירושלים: "זה עדיין החלום שלי. אוהב את האווירה שם, אוהב את טדי. ניתן מולם פייט בגביע, יש לנו שחקנים טובים ומנוסים, לא יהיה להם קל".

על תוכנית הטלוויזיה של אחיו איל עם אופירה: "הוא תמיד היה כוכב, אנחנו רגילים לזה, זה לא משהו חדש. אנשים מפחדים, אף אחד כבר לא רוצה לבוא להתראיין אצלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully