וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורש של סטפן קרי: ארה"ב מתמוגגת משחקן אוקלהומה טריי יאנג

הרכז בן ה-19 שחילק מוקדם יותר העונה 22 אס' במשחק אחד הפציץ 39 נק' ו-14 אס' בניצחון על TCU. ביל סימונס טען כי מדובר בגארד הפרשמן (שחקן שנה ראשונה) הטוב בתולדות כדורסל המכללות

AP

בווידאו: מבחר מביצועיו של יאנג בתיכונים

עונת כדורסל המכללות מציגה לראווה לא מעט שמות מסקרנים, אולם בשבועות האחרונים נער בן 19 משאיר את כולם מאחור והופך לסנסציית מכללות שלא נראתה כבר שנים רבות. שמו טריי יאנג והוא הרכז של אוקלהומה או, אם תרצו, היורש של סטפן קרי.

יאנג (1.88 מ'), שרושם את עונת הבכורה שלו בקולג'ים, סיפק אמש (שבת) עוד הופעה בלתי נשכחת עם 39 נקודות (6 מ-14 ל-3) ו-14 אסיסטים בניצחון התשיעי ברציפות של קבוצתו, הפעם 89:90 דחוק על TCU (בהפסדה הראשון העונה). בכך, הפך לשחקן הראשונה ב-20 השנים האחרונות שרושם שני משחקים רצופים עם לפחות 30 נקודות ו-10 אסיסטים, לאחר שסיפק 31 ו-12 מול נורת'ווסטרן. מוקדם יותר העונה היתה לו הצגה לא פחות גדולה, כשצלף 26 נקודות על נורת'ווסטרן סטייט וחילק לא פחות מ-22 אסיסטים.

אלא שעושה רושם שהמשחק אמש, בו הציג ארסנל התקפי מרשים, טווח קליעה בלתי נגמר וביטחון עצמי נדיר, שבר את כל השיאים וגרם לגדולי הפרשנים בארצות הברית לצאת מגדרם. ביל סימונס טען כי מדובר בגארד הפרשמן (שחקן שנה ראשונה) הטוב ביותר שראה במכללות, ולאחר מכן הוסיף את הדירוג שלו: 1. יאנג, 2. מג'יק ג'ונסון, 3 קני אנדרסון, 4. כריס ג'קסון, 5. דרק רוז, 6. אלן אייברסון, 7. ג'יילן רוז.

שחקן מכללת אוקלהומה טריי יאנג. AP
לוהט. יאנג/AP

יאנג מעמיד העונה ממוצעים של 28.7 נקודות (48 אחוז מהשדה, 41 אחוז לשלוש, עם ארבע שלשות מוצלחות), 3.5 ריבאונדים ו-10.4 אסיסטים לערב. הוא אחראי, בממוצע, על 52.6 נקודות למשחק של קבוצתו. במוק הדראפט האחרון של אתר NBA DRAFT, עוד לפני ההופעה הגדולה, הוא זינק למקום השלישי, כשלפניו מרווין בגלי מדיוק ודיאנדרה אייטון מאריזונה.

  • עוד באותו נושא:
  • טריי יאנג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully