וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד מודאגת מהפציעות של זלאטן ולוקאקו, ביקורת חריפה על מוריניו

השבדי ייעדר כחודש, הבלגי יחמיץ שני משחקים לפחות. המאמן שוב התלונן על השיפוט וספג אש מקיאון ("איבד את חדר ההלבשה") וקראגר: "אם פפ היה מאמן את יונייטד, היא היתה אלופה"

רומלו לוקאקו שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מה יהיה? לוקאקו הפצוע יורד מכר הדשא/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד רשמה אמש (שבת) משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, הפעם 0:0 חלש מאוד מול סאות'המפטון. לאחר שהודחו מגביע הליגה מול בריסטול סיטי, סיימו השדים האדומים ב-2:2 עם לסטר סיטי, 2:2 עם ברנלי ואמש, כאמור, איבדו נקודות גם מול הקדושים.

אם זה לא מספיק, הרי שלרשימת הפצועים של ז'וזה מוריניו הצטרף רומלו לוקאקו, שנפגע בראשו והוחלף כבר בדקה ה-14. החלוץ הבלגי יחמיץ בוודאות את המשחק מול אברטון ביום שני, כמו גם את משחק הגביע מול דרבי קאונטי ביום שישי. "אני לא יודע מה מצבו", הודה מוריניו. "אני יודע שבדרך כלל, חדשות רעות מאוד מגיעות באופן כמעט מיידי, וזה לא קרה. אבל כשאתה רואה מישהו עוזב את המגרש כפי שהוא עזב, זה אומר שהוא יחמיץ את שני המשחקים הקרובים בוודאות".

על הפציעה בברכו של זלאטן איברהימוביץ', שלא נכלל בסגל, אמר הפורטוגלי: "זו אותה ברך, וזו בעיה קשה. הוא יחמיץ כחודש". בהיעדרם של השניים, אמורים מרכוס רשפורד ואנתוני מרסיאל לקבל תפקיד משמעותי הרבה יותר בחלק ההתקפי.

מוריניו התייחס גם למשחק עצמו ולשופט (כרגיל) קרייג פוסון, שלא העניק לו פנדל לאחר נגיעת יד, לכאורה, של מאיה יושידה ברחבה: "שיחקנו מספיק טוב כדי לנצח. שופט טוב מאוד, אחד הצעירים המבטיחים באנגליה ואירופה, ביצע טעות קשה מאוד שהענישה אותנו. לאחר מכן זה היה משחק בו לא הצלחנו לנצל את ההזדמנויות שלנו. הגיע לנו לנצח. אני מרוצה מהגישה של השחקנים, אין לי תלונות אליהם".

עוד בנושא:

אנגליה: רק 0:0 ביתי למנצ'סטר יונייטד מול סאות'המפטון, צ'לסי שנייה
מילנר: "נגמרו המילים לתאר את סלאח", קלופ: "הוא יכול להמשיך כך"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
סופג ביקורות חריפות. מוריניו/רויטרס

באנגליה לא נותרו אדישים לתלונות של מוריניו, שלפני מספר ימים טען כי גם 300 מיליון הליש"ט שהוציא על רכש לא מספיקים בשל מדיניות הרכש של היריבה העירונית. "אם פפ גווארדיולה היה מקבל את הסגל של יונייטד, לדעתי הוא היה זוכה באליפות", טען פרשן "סקיי ספורטס" ושחקן העבר ג'יימי קראגר. "תחזרו לתחילת העונה ותשוו שחקן-שחקן, למי הייתם אומרים שיש סגל עדיף? יונייטד שברה את שיא ההעברות עם פול פוגבה ואז ביצעה את ההעברה הכי גדולה באנגליה אשתקד, עם רומלו לוקאקו.

"אם מוריניו היה מאמן את סיטי, הם לא היו משחקים את הכדורגל שאנחנו רואים היום", הוסיף קראגר. "אין סימן יותר ברור לכך מקווין דה בראונה, שחקן שמוריניו אימן בצ'לסי ואז מכר. בעוד גווארדיולה מספק הצלחה קצרת טווח עם מבט אל העתיד, מוריניו חושב רק על ההווה. בדרך כלל הוא לא נמצא שנתיים-שלוש לאחר מכן כדי לקצור את הפירות".

מרטין קיאון טען בפני "דיילי מייל" כי מוריניו איבד את חדר ההלבשה: "הוא איבד את השחקנים. לא ראיתי שום מלחמה מהם. צריך לעבוד כדי להחזיר אותם לעניינים, לא נראה שיש הרמוניה שם כפי שהיתה בתחילת העונה. זו תהיה השנה החמישית ברציפות בה יונייטד לא אלופה, לא ייאמן לאן המועדון הזה נפל מאז עזיבת אלכס פרגוסון. יהיה מעניין מאוד לראות מה מוריניו יעשה, כי עושה רושם שהוא איבד את השחקנים".

עוד באותו נושא

אנגליה: רק 0:0 ביתי למנצ'סטר יונייטד מול סאות'המפטון, צ'לסי שנייה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully