וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה: אליפות ישראל הגיע לסיומה עם שני שיאים חדשים

דניס לוקטב קבע שיא ישראלי ב-200 מטר חופשי עם זמן של 1:44.54 דקות, כשאצל הנשים שחר מנחם שברה את שיאה של עמית עברי ב-400 מטר מעורב אישי עם 4:40.11 דקות

השחיין דניס לוקטב. ברני ארדוב
שבר את השיא של דוד גמבורג. דניס לוקטב/ברני ארדוב

אליפות ישראל בשחייה ננעלה הערב (שבת) עם שני שיאים ישראלים חדשים בבריכה בווינגייט, מתוך שלושה שהיו בסך הכול במהלך האליפות. לכך ניתן לצרף 30 שיאי נוער וגילאים, וכן שיא ישראלי לאגודות במשחה שליחים.

שחר מנחם עשתה את זה במשחה ל-400 מטר מעורב אישי, כששיפרה את שיאה מ-2014 של עמית עברי בשתי שניות. השחיינית ממכבי פ.מ רעות הדהימה עם זמן של 4:40.11 דקות והקדימה את יעל דניאלי ומאי לוי.

דניס לוקטב ממכבי אשדוד. קבע שיא ישראלי ב-200 מטר חופשי אצל הגברים, כשהקדים את תומר פרנקל ודניאל נמיר ועצר את השעון על 1:44.54 דקות. זהו שיפור של שלוש עשיריות לשיאו של דוד גמבורג מהפועל ירושלים.

יו"ר האיגוד סימון דוידסון סיכם: "אני מאוד גאה באליפות הזו. מרוצה מהארגון המופתי והאנרגיה האדירה בבריכה הנפלאה בווינגייט וגם ממספר שיא של שיאי נוער ובוגרים. הרמה הישראלית קפצה מדרגה באליפות זו ועלינו להמשיך לכוון גבוה. אני מקווה שכעת יותר ויותר אנשים מאמינים בשינוי שעשינו ונמשיך לעשות בשחייה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully