וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כשנה: סרינה וויליאמס חזרה לשחק והפסידה לילנה אוסטפנקו

האמריקאית, שלא שיחקה מאז גמר אליפות אוסטרליה אשתקד ומאז נישאה וילדה את ביתה, נוצחה 6:2, 3:6, 10:5 על ידי אלופת רולאן גארוס. "אני נרגשת מאוד לחזור, היה כיף", אמרה לאחר המשחק

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
ברוך שובך. סרינה וויליאמס חותמת למעריצים בסיום/AP

לראשונה מאז שזכתה באליפות אוסטרליה הפתוחה עם ניצחון על אחותה, חזרה היום (שבת) סרינה וויליאמס אל המגרשים עם משחק ראווה בטורניר מובדאללה באבו דאבי. האמריקאית האגדית, שזכתה במלבורן 2017 בתואר הגרנד סלאם ה-23 בקריירה שלה, הפסידה 6:2, 3:6, 10:5 לאלופת רולאן גארוס ילנה אוסטפנקו הלטבית. "אני מתרגשת מאוד, זה טוב להיות שוב על המגרש במשחק אמיתי", אמרה סרינה בסיום, "זה היה זמן כל כך טוב עבורי, המשחקים הראשונים אחרי חזרה הם תמיד קשים באופן מיוחד, במיוחד אחרי שילדתי תינוקת. זה היה נהדר ואני שמחה שיכולתי לעשות את זה כאן".

במהלך השנה בה לא שיחקה, סרינה וויליאמס ילדה את ביתה אלכסיס אולימפיה אוהניאן ג'וניור ונישא לאלכסיס אוהניאן בנובמבר. כרגע, נראה שיש סיכוי גדול שהאמריקאית תשתתף באליפות אוסטרליה במטרה לשמור על התואר שלה מאשתקד. הטורניר עצמו ייפתח ב-15 בינואר.

גביע הופמן המסורתי, במסגרתו מתמודדות "נבחרות" של שני שחקנים - טניסאי וטניסאית - מאותה מדינה בשני משחקי יחידים ואחד בזוגות נפתח היום בפרת' שבאוסטרליה. בהתמודדות הראשונה הצליחה ארצות הברית לנצח 1:2 את רוסיה כשקוקו ונדוויי ניצחה 3:6, 3:6 את אנסטסיה פאבליוצ'נקובה וג'ק סוק עשה את זה עם 4:6, 6:1, 3:6 מול קארן חצ'אנוב. בזוגות, שמשוחקים עד ארבעה משחקונים במערכה, הצליחו הרוסים לנצח 4:3 (5), 1:4, 2:4.

בהתמודדות השנייה, שהייתה האטרקטיבית יותר, הצליחה שוויץ לנצח 0:3 את יפן. רוג'ר פדרר, המדורג מספר שתיים בעולם, רשם את משחק הבכורה שלו לשנת 2018 - למרות שאנחנו עדיין ב-2017 - עם 4:6, 3:6 מול יואיצי' סוגיטה היפני (40 בעולם). בלינדה בנצ'יץ' הכישרונית, שהייתה פצועה במרבית 2017, ניצחה 5:7, 3:6 את נאומי אוסקה. פדרר את בנצ'יץ' השלימו סוויפ בזוגות עם 4:2, 1:4, 3:4 (1).

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
שמחה לחזור. סרינה/AP
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
פתח את השנה החדשה כמו שצריך. פדרר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully