וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מ.ס. אשדוד: גדי קינדה הודח מהסגל בשל עבירת משמעת

30.12.2017 / 23:00

הקשר הוצא מאימון שישי בעקבות בעיית משמעת נוספת, תורג'מן החליט להדיחו מהסגל למשחק (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב) על אף מצוקת הקשרים. גם הבלם ויקטור גנב הפצוע ייעדר

מחזור 16הסתיים31/12/2017
עירוני קרית שמונה
  • ג'ראפי (40, גול עצמי)
2:1
  • (88) ציון
  • (90) קורדיירו
מ.ס. אשדוד

עירוני קרית שמונה:

הקבוצה של חיים סילבס תנסה לצמצם מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב) את הפער מהמקום השישי ולהשאיר לעצמה סיכוי העונה, כשבקבוצה מחשיבים את המשחק כקריטי ביותר להמשך הדרך. המאמן נזף בשחקניו לא פעם השבוע בניסיון להעיר אותם, כאשר שובל גוזלן עשוי לרדת לספסל ושון וייסמן יקבל את המקום בהרכב. נייג'ל האסלביינק יחזור אחרי הרחקה וגם אחמד עאבד יפתח בהרכב, ממנו ייעדר בשל הרחקה דידייה ברוסו.

מ.ס. אשדוד:

גדי קינדה נופה מסגל הקבוצה בשל עבירת משמעת שביצע באימון של יום ששי. קינדה התבקש במהלך האימון לצאת לסיבוב ריצה מסביב למגרש כיוון שלא חזר להגנה, אבל במקום זאת הוא עשה דין לעצמו וירד לחדר ההלבשה, וזאת על אף שהאימון לא הסתיים.

המאמן עמיר תורג'מן היה צריך להחליט היום האם הוא מוותר לקינדה בגלל מצוקת קשרים ושחקני הגנה פצועים, אבל הוא החליט לנפות את קינדה מהסגל והשחקן לא ייצא מחר עם הקבוצה בנסיעה צפונה. לשחקנים של אשדוד נמסרה הערב באימון ההחלטה של תורג'מן וכולם התוודעו לכך שקינדה לא בסגל. קינדה, אגב, התאמן הערב באימון המסכם כרגיל.

אשדוד תחסר מחר גם את הבלם ויקטור גנב שהתלונן בסיום האימון על פציעה ולא יוכל לשחק. בקבוצה יאלתרו הגנה שמעולם לא שיחקה יחד ונראה שגם אוהד רבינוביץ' יפתח בקישור אחרי שכמעט ולא שיחק כל העונה.

גדי קינדה מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
כעס על ההחלטה. גדי קינדה/ברני ארדוב

טריוויה

* מ.ס. אשדוד מעולם לא ניצחה בקרית שמונה. היא התארחה אצלה שמונה פעמים בליגת העל (חמישה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו) ולא כבשה נגדה בחוץ מאז דצמבר 2008, אז רוג'ריו דוס סנטוס מצא את הרשת ב-1:1.

* קרית שמונה הפסידה שלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, אבל גם אשדוד לא בפורמה ומגיעה אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון.

* בכלל, אשדוד עם קצב צבירת הנקודות הכי גרוע שלה מאז עונת 2000/01. גם אז הייתה עם ניצחון בודד ב-15 מחזורים, אבל רק ארבע נקודות לעומת שמונה העונה. למרות זאת, בסיום אותה עונה 31 נקודות הספיקו לה כדי לשרוד.

* מ.ס. אשדוד לא כבשה פנדל בליגת העל מאז 7 בפברואר 2015, אז ירו בלו השווה מהנקודה הלבנה ל-2:2 מול הפועל באר שבע. העונה לא קיבלה עדיין פנדל ובעונה הקודמת אור אינברום החמיץ את היחיד ב-0:0 מול הפועל אשקלון בפלייאוף התחתון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: קרית שמונה
קהל: 413

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully