וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א ניצחה את באסקוניה, סרחיו רודריגס להט עם 25 נקודות

הגארד הוביל את האדומים ל-81:90 על הקבוצה הבאסקית ולכיבוש הפסגה בתום הסיבוב הראשון של המפעל. ברצלונה קטעה רצף של חמישה הפסדים עם 65:79 על חימקי. אנאדולו ניצחה את באמברג 58:69

חואן קרלוס נבארו, ברצלונה,. GettyImages
נבארו בדרך לסל של חימקי/GettyImages

המחזור ה-15 ביורוליג הגיע הערב (שישי) לסיומו עם ארבעה משחקים כשהצגה של סרחיו רודריגס העניקה לצסק"א ניצחון חשוב על באסקוניה. ברצלונה קטעה רצף מביך של הפסדים עם ניצחון על חימקי וגם הכוכב האדום ואנאדולו אפס חגגו ניצחונות.


חימקי מוסקבה - ברצלונה 79:65

החבורה של סיטו אלונסו קטעה רצף של חמישה הפסדים על חשבון החבורה של אלכסיי שבד שהתקשתה לעמוד בקצב של הקטאלנים. עבור חימקי מדובר בהפסד שני ברציפות ביורוליג ואילו בארסה חגגה ניצחון חוץ ראשון העונה. ברצלונה הובילה בסיום הרבע הראשון 15:25 אבל הקבוצה הביתית חזרה לשוויון 57:57 בסיום הרבע השלישי. בעשר הדקות האחרונות ברצלונה הייתה חדה יותר והשיגה את הניצחון לו כה ייחלה. קווין סרפין, ויקטור קלאבר ואנטה טומיץ' הובילו רשימת קלעים מאוזנת להפליא של בארסה עם 12 נקודות כ"א. חואן קרלוס נבארו הוותיק תרם 9 נקודות ב-18 דקות משחק. אלכסיי שבד הוביל כהרגלו את רשמית הקלעים של חימקי עם 22 נקודות.

אנאדולו אפס - באמברג 58:69

הטורקים שיפרו את מצב הרוח בתחתית הטבלה עם ניצחון על היריבה הגרמנית הלא יציבה. דווקא באמברג פתחה את המשחק טוב יותר והובילה בפער דו ספרתי. אנאדולו שביקשה לקטוע רצף של ארבע הפסדים לא אמרה נואש וצימקה את ההפרש בהתמדה. בסיום הרבע השלישי הגרמנים עוד הובילו 44:48 אבל בעשר הדקות האחרונות הטורקים טסו ל-10:25 וחגגו ניצחון. דרק בראון הוביל את קלעי אנאדולו עם 21 נקודות ואריק מקולום הוסיף 19 משלו. ריקי היקמן סיים כקלע המוביל של באמברג עם 10 נקודות בלבד. קצת נחת למאמן החדש ישן של אנאדולו ארגין עותמאן במשחקו ה-200 ביורוליג.

דריק בראון, אנאדולו אפס. GettyImages
דריק בראון בדרך לעוד שתיים לזכות אנאדולו/GettyImages

באסקוניה - צסק"א מוסקבה 90:81

הבאסקים שניסו לסיים את הסיבוב עם מאזן חיובי הצליחו לגרור את האדומים למשחק צמוד בו היתרון עבר מצד לצד אך בסופו של דבר הקבוצה הרוסית הייתה זו שחגגה בסיום. באסקוניה שנהנתה מיכולת התקפית מצוינת של טורניקה שנגליה הגאורגי ויאניס טימה הלטבי הובילו בסיום הרבע השלישי 70:72. אבל ברגעי ההכרעה הכלים של באסקוניה נדמו ומן העבר השני וויל קלייבורן וסרחיו רודריגס ניפקו סלים חשובים בדקות ההכרעה והטיסו את הקבוצה הרוסית אל הניצחון ואל המקום הראשון בסיום הסיבוב. זאת עם מאזן מרשים של 3:12. רודריגס סיים את המשחק עם 25 נקודות ו-8 אסיסטים וקלייברן הוסיף 20 נקודות משלו. מנגד, שנגליה ניפק 20 עבור הבאסקים וטימה הוסיף 17.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
סרחיו רודריגז, צסק"א מוסקבה. GettyImages
ערב אדיר. רודריגס בפעולה/GettyImages

מילאנו - הכוכב האדום 91:88

הכוכב האדום השיגה את ניצחונה השישי העונה ביורוליג ופתחה פער מבטיח על פני החבורה של סימונה פיאניג'אני שהשיגה עד כה ארבעה ניצחונות בלבד במפעל. הסיום היה מותח שתי קליעות עונשין של טיילור רוצ'סטי (מתוך 12 נקודות בסך הכול) הבטיחו את הניצחון של הקבוצה הסרבית. ג'יימס פלדיין הוביל את קלעי הכוכב האדום עם 19 נקודות. ולדימיר מיצוב הוביל את קלעי מילאנו עם 16. אנדרו גאודלוק (3 נקודות עם 0 מ-5 לשלוש) וקרטיס ג'רלס (אפס נקודות בשש וחצי דקות) נקלעו לערב חלש במדי הקבוצה האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully