וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט הרשיע שלושה חברים ב"לה פמיליה" בעבירות אלימות

28.12.2017 / 15:17

דור מגידיש, אביב בצלאל ואליעד משה כפרו באשמה, אך בית המשפט הרשיע אותם אחרי התחשבות בחומרי חקירה שכללו פלטי ווטסאפ, עדויות של אוהדים אחרים וממצאים שנאספו על ידי עד המדינה

חטיבת דובר המשטרה

בווידאו: עבודתו של סוכן סמוי שהביאה למעצרם של עשרות אוהדי בית"ר ירושלים

בית המשפט הרשיע היום שלושה נאשמים, חברי ארגון האוהדים "לה פמיליה", בעבירות אלימות שביצעו במסגרת הארגון. הרשעתם של דור מגידיש, אביב בצלאל ואליעד משה מצטרפת ל-16 הרשעות קודמות של חברים ב"לה פמיליה".

בניגוד לנאשמים אחרים שהודו באשמה במסגרת עסקאות טיעון, השלושה הללו כפרו באשמה. בית המשפט התייחס לעדויות רבות של הנחקרים במשטרה, לפלטי ווטסאפ ולחומרים שהושגו על ידי עד המדינה בפרשה. חלק מהנחקרים הוזמנו להעיד בבית המשפט, לא שיתפו פעולה בהסבירם שהם חוששים להפליל את עצמם, אבל החומרים שהיו בידי הפרקליטות הספיקו להרשעות.

עוד בנושא:

מעקבים, מצלמות חכמות, מעצרים בחו"ל: התכנית של המדור למאבק באלימות בספורט
בן זקן: "אם נספק הצגה כמו נגד אשדוד, גם הקהל יהיה שבע רצון"

כל אחד מהשלושה הואשם בנפרד במעורבות באירוע אחד או יותר, ביניהם התקיפה בה ננעץ פטיש בראשו של אוהד הפועל תל אביב בשכונת פלורנטין בתל אביב וקטטות עם אוהדי מכבי חיפה. בין עבירות האלימות בהן הושגו הרשעות ניתן למצוא קשירת קשר לביצוע פשע, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה וחבלה במזיד.

מפרלקיטות מחוז תל אביב נמסר: "ההרשעה מהווה מסר הרתעתי כלפי חברי הארגון ואוהדי ספורט אחרים שלוקחים חלק בפעילות אלימה במגרשי הספורט ומחוץ למגרשים, וגורמים להרס כל מה שיפה, ערכי ומקרב בספורט בכלל ובכדורגל בפרט. רשויות החוק ימשיכו להילחם בתופעת האלימות בספורט בכל האמצעים העומדים לרשותן".

עו"ד זהר ארבל המייצג את דור מגידיש, אמר: "זה עתה קיבלנו את הכרעת הדין המנומקת של כבוד השופט שגיא. נלמד אותה ונשקול לערער בהמשך לבית המשפט העליון".

אימון פתיחה בית"ר ירושלים אוהדים קהל לה פמיליה. קובי אליהו
19 חברים ב"לה פמיליה" כבר הורשעו/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • לה פמיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully