וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן: "אם נספק הצגה כמו נגד אשדוד, גם הקהל יהיה שבע רצון"

28.12.2017 / 9:33

בית"ר ירושלים ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה בשבת. המאמן: "הרווחנו הרבה מהניצחון באשדוד. שכטר? התרומה שלו אדירה". קלטינס הפצוע וסאבו המוצהב ייעדרו

צילום: יוני ריקנר, עריכה: שניר דבוש

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הבית שלה נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת (20:30) במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. הקבוצה מהבירה תעלה למקום הראשון בטבלה לפחות זמנית, אם היא תנצח והפועל חיפה לא תאסוף שלוש נקודות נגד בני יהודה מוקדם יותר באותו יום.

בית"ר תחסר במשחק כמה שחקנים; דוד קלטינס ועידן ורד פצועים, אריק סאבו מוצהב ויוסי בניון בספק בגלל פציעה. פול אדגר צפוי להמשיך לפתוח במרכז המגרש ונראה שגם אנתוני וארן ימשיך בחלק הקדמי לצד איתי שכטר.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים חוזרת לאופציית אדי גוטליב
אליבטלו סיכם במכבי פתח תקוה, טאדה בדרך החוצה
הבלם שחר פיבן מועמד למ.ס אשדוד

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. רוני כנפו
"אני מתעסק רק במה שעל המגרש". בן זקן/רוני כנפו

על הניצחון על מ.ס אשדוד: "היה משחק טוב עם הרבה רווחים, ניצחנו במקום שקשה לנצח בו. ספגנו בפתיחה, הצלחנו לבצע מהפך והרווחנו הרבה מאוד מהמשחק הזה. הוא שם אותנו בעמדה שממנה אנחנו רוצים להמשיך קדימה".

על ההיעדרויות בשבת הקרובה: "יש לנו שחקנים שיכולים לשחק בכמה עמדות, יש סגל שעונה על הצרכים של הקבוצה גם כשחסרים שחקנים. זה המקום להגיד כל הכבוד לאלו שמקבלים הזדמנויות. אנחנו מאמינים שהשחקנים בסגל יכולים לתת מענה בכל יום נתון".

על איתי שכטר שעדיין לא חתם על חוזה חדש: "אני מתעסק רק במה שעל המגרש. איתי נותן תרומה אדירה, אני מאוד גאה בו. הרבה פעמים מודדים חלוצים בשערים ובישולים, אבל הוא עושה פעולות שלא כולם רואים. הוא משקיע המון, הוא תורם ועוזר. מגיעות לו רק מילים טובות".

על האוהדים: "אם השחקנים ואנחנו נספק הצגה טובה כמו אשדוד, גם הקהל יהיה שבע רצון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully