וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעבר של אמיר עגייב מבית"ר ירושלים להפועל תל אביב תקוע

28.12.2017 / 13:50

האדומים לא מוכנים לעמוד בחוזהו של שחקן הכנף בבירה, בית"ר ירושלים לא מסכימה להשלים את שכרו ועגייב לא רוצה להיפגע כלכלית. פדרו גלבאן, אופיר טקיאר וגיא בדש עשויים לעזוב

צילום: יוני ריקנר, עריכה: שניר דבוש

המעבר של אמיר עגייב מבית"ר ירושלים להפועל תל אביב, תקוע בגלל פערים כספיים. שחקן הכנף מרוויח בבית"ר ירושלים שכר של 120 אלף דולר לעונה, סכום שהפועל תל אביב לא מוכנה לשלם לו. עגייב לא רוצה להיפגע כלכלית ממעבר למתחם חודורוב ודורש שבית"ר ירושלים תשלים לו את הפער בין מה שהפועל תל אביב תשלם לו, לחוזה הקיים שלו. הקבוצה מהבירה מוכנה לשחרר את עגייב ללא תמורה, אבל לא מסכימה להשלים את השכר שלו ולכן המעבר תקוע.

עגייב הוא חלק מהשינויים המיוחלים של קובי רפואה בהפועל תל אביב. המאמן מחפש חיזוק גם לעמדות המגן השמאלי והחלוץ ובוחן את האפשרות לצרף זרים לשני התפקידים הללו. הפועל תל אביב כבר שחררה שני זרים העונה: דנילו לופס וברונו סוארס, כך שיש לה שני מקומות פנויים.

הזר השלישי שחתם בקבוצה בקיץ והיחיד שעדיין משחק בה, פדרו גלבאן, לא נמצא בתכניות של רפואה ובהפועל תל אביב מקווים שהוא ימצא קבוצה אחרת. אופיר טקיאר וגיא בדש שהגיעו בתקופת מוטי איוניר, הציגו יכולת לא טובה ולא משחקים אצל רפואה, עשויים לעזוב בעצמם.

עוד בנושא:

קבלן שיפוצים: קובי רפואה מתכונן למיני מהפכה בהפועל תל אביב
הפועל תל אביב הפסידה להפועל פתח תקוה 1:0

שחקן בית"ר ירושלים אמיר עגייב מול שחקן הפועל אשקלון עוז ראלי. לירון מולדובן
פלונטר. עגייב/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully