וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלן שיפוצים: קובי רפואה מתכונן למיני מהפכה בהפועל תל אביב

אחרי הטעויות הקשות בבניית הסגל בקיץ, מאמן האדומים בונה על חלון ההעברות של ינואר: "זה מועדון גדול ולא אתפשר על בינוניות. אני המאמן ואני אקבע אילו שחקנים יגיעו לכאן"

יוסי ציפקיס

"אלה כאבים שהגוף שלי לא עומד בהם, אבל במשחק אני לא מרגיש את זה. אחרי המשחק זה כבר סיפור אחר, הכאבים בטח יחזרו". את הדברים הללו אמר לפני כמה ימים קובי רפואה.

מאמן הפועל תל אביב שבר את היד ועבר ניתוח, אבל נדמה שהתיאור שלו מתאים במדויק להרגשה של האוהדים. לפני המשחק כואב שהקבוצה בליגה הלאומית, במהלכו שוכחים, אבל בסוף גם ניצחונות ונקודות לא מוחקים את הטעם החמוץ. אז מה נאמר אחרי הפסדים כמו אתמול להפועל פתח תקוה (1:0)? אם הפועל תל אביב סיימה סיבוב ראשון עם הרגשה לא טובה, זה אומר הכל.

רפואה הוא היום הברומטר במועדון. לפעמים עצבני ואפילו היסטרי, אבל גם עקשן ומלא אמביציה. היחסים שלו עם האחים ניסנוב פורחים לאחרונה ונראה שהוא הצליח לבסס את מעמדו כ"בוס" החדש במועדון במהירות יחסית. בטח כשמדברים על רכש ושינויים כשחלון ההעברות בינואר יפתח.
הסגל שנבנה במתחם חודורוב בקיץ רחוק מלהיות מאוזן ובעמדות רבות חסרה איכות, אפילו ברמת הליגה הלאומית.

בקומת ההנהלה הבינו שהטעויות רבות וייתנו אור ירוק לצרף ארבעה-חמישה שחקנים. מיני מהפכה, לפני המהפכה הגדולה שתתרחש בקיץ אם הקבוצה תעלה לליגת העל. רפואה יהיה אחראי עליה והוא כבר הבהיר לא פעם: "אף אחד לא יקבע לי מקצועית. אני המאמן ואני אחליט אילו שחקנים יגיעו לכאן. זו הפועל תל אביב. מבחינתי היא בדיוק כמו מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב. זה מועדון גדול ולא אתפשר על בינוניות".

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"זה לא הכדורגל שאנחנו צריכים לשחק". רפואה/יוסי ציפקיס

המטרה של רפואה היא לא רק לצרף שחקנים שיבטיחו את העלייה, אלא לבנות בסיס לליגת העל. "לא צריך לתת לי שום כיוון", הוא אמר אתמול אחרי ההפסד השלישי של הפועל תל אביב העונה, "אני יודע בדיוק מה אני צריך. אנחנו מאבדים הרבה כדורים, סופגים מהר ואז מפסידים. זה לא הכדורגל שאנחנו צריכים לשחק. אנחנו צריכים להיראות יותר טוב וכרגע זה לא מצליח לנו. כל השערים שאנחנו סופגים מגיעים מטעויות שלנו".

רפואה גם ניסה להסביר את החילוף של ישראל ראש (שאיבוד כדור שלו הוליך לספיגה) בדקה ה-44, רגע לפני הירידה להפסקה: "זה לא עניין של מסר, מסרים אני מעביר ישירות לשחקנים שלי. צריך לשנות דברים. בחצי השני הכנסתי את כל הכלים ההתקפיים והשארתי שלושה בהגנה, גם זה לא עבד".

רפואה סיכם אמש: "כל הזמן מדברים על ליגת העל, אבל הפועל תל אביב עוד לא עלתה ליגה. אני לא יכול להביא 11 שחקנים של ליגת העל ולעשות פה ריאל מדריד. אנחנו צריכים לנצח כל הזמן ולחשוב קדימה. כואב להפסיד במשחקים כאלה, הפועל תל אביב צריכה לנצח בכל מגרש ובכל מקום. אנחנו צריכים למצוא את הפתרונות. ברגע שנחזור לנצח, נהיה במקום שאנחנו צריכים להיות בו. אלופי הסיבוב? את מי זה מעניין?".

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב הפסידה להפועל פתח תקוה 1:0 בבית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully