וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "קשה לשחק כשהיריבה לא רוצה לשחק כדורגל בכלל"

מאמן מנצ'סטר סיטי ביקר את צורת המשחק של ניוקאסל אחרי ה-0:1: "אני מכבד את זה ונצטרך ללמוד איך לתקוף מול זה". סטרלינג: "הראינו רוח קבוצתית". שירר: "ניוקאסל קבוצת צ'מפיונשיפ"

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הרצף הבלתי נגמר. דה בראונה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי הגדילה אמש (רביעי) את הפער שלה בפסגת הפרמיירליג ל-15 נקודות, ככל הנראה בדרך לאליפות החמישית בתולדותיה והראשונה מאז 2013/14. הקבוצה של פפ גווארדיולה נעזרה בשער אחד של ראחים סטרלינג בדקה ה-31 כדי לנצח 0:1 בחוץ את ניוקאסל ולברוח למרחק עצום ממנצ'סטר יונייטד השנייה. וינסנט קומפני שוב נפצע והוחלף כבר בדקה ה-11.

עוד בנושא:
מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:1 את ניוקאסל

* מנצ'סטר סיטי השיגה את ניצחון הליגה ה-18 שלה ברציפות. אם תנצח את קריסטל פאלאס ביום ראשון, היא תשווה את שיג הניצחונות בליגה אירופית בכירה לזה של באיירן מינכן מ-2013/14, אז השיגו הבווארים 19 ניצחונות ברציפות. מי אימן אז את באיירן? נכון, פפ גווארדיולה.

* הקבוצה היחידה בעולם שמחזיקה כרגע ברצף ניצחונות ארוך יותר היא לנז'אנג יונייטד מלאוס, שניצחה ב-19 משחקי הליגה האחרונים שלה.

* זה היה ניצחון החוץ ה-11 ברציפות של מנצ'סטר סיטי בליגה והיא השוותה את השיא של צ'לסי מדצמבר 2008.

* ניקולאס אוטאמנדי השלים 122 מסירות במשחק - יותר מאשר כל שחקני ניוקאסל גם יחד (115).

* רפא בניטס הפסיד בשישה מעשרת משחקי הבית האחרונים בפרמיירליג, זאת אחרי שהפסיד בשישה מ-110 משחקי הבית שקדמו לכך.

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
סטרלינג חוגג את השער שלו/רויטרס

פפ גווארדיולה אמר אחרי המשחק: "עשינו ממש כל מה שיכולנו, אבל קשה לשחק כשקבוצה היריבה לא רוצה לשחק. בדקות האחרונות שיחקנו בקצב שלהם ואז זה לא היה קל כי זה לא גמור ב-0:1, הגענו למספיק מצבים כדי להוביל גם 0:4. תמיד אתה צריך לחכות לסוג כזה של משחקים, ולא תמיד קל לשמור על אותה רמה. אבל יש לנו עכשיו עוד שלוש נקודות ואנחנו בפער של 15 מהמקום השני ויכולים כבר לחשוב על המשחק הבא. כל מאמן יכול להחליט מה שהוא רוצה - אני מעדיף לנסות לשחק אבל אני מכבד מאוד את מה שהיריבים עושים. אנחנו צריכים לגלות איך אנחנו צריכים לתקוף נגד כדורגל כזה". על ראחים סטרלינג, שמרשים מאוד העונה, אמר הקטלאני: "ראחים סטרלינג כובש הרבה ומשחק טוב אז אנחנו מאושרים מאוד". על מצב הפציעה של וינסנט קומפני אמר גווארדיולה: "אני לא יודע, אני לא יודע מה הולך לקרות. לרוע המזל הוא נפצע שוב כמו בשלוש השנים האחרונות ואנחנו הולכים לראות כמה זמן הוא יצטרך להיעדר לפני שיהיה מוכן לשחק שוב".

כוכב העבר של ניוקאסל ופרשן BBC אלן שירר אמר על המשחק: "מנצ'סטר סיטי בהחלט הייתה ראויה לזה, היא הייתה צריכה להוביל 0:2 או 0:3 במחצית. לאט לאט ניוקאסל הכניסה את עצמה למשחק, הייתי מופתע שרפא בניטס לא ניסה ללכת על זה כשנותר עוד 20 דקות למשחק. ניוקאסל כן נתנה לעצמה סיכוי, אבל סיטי עשתה מספיק והיא ממשיכה קדימה". על ניוקאסל אמר שירר: "ניוקאסל משחקת כדורגל של קבוצה שיורדת ליגה וגם משיגה תוצאות כאלה, אין ספק לגבי זה. היה נראה שלרפא בניטס יש עין אחת כבר במשחק מול ברייטון בסוף השבוע לפי ההרכב שלו היום. זה משחק שאסור להם להפסיד בו. הם קבוצת צ'מפיונשיפ שמשחקת בפרמיירליג ואני חושב שהאוהדים מבינים את זה. בניטס אמר שהוא צריך שחקנים שיגיעו ואם זה לא יקרה, אין ספק שניוקאסל תיאבק נגד הירידה עד הסוף".

ראחים סטרלינג, שכבש את השער היחיד במשחק, אמר: "הם הפעילו עלינו לחץ וניסו לצאת למתפרצות, אבל הראינו את הרוח הקבוצתית שלנו, נשארנו רגועים והשגנו את הניצחון. יש לנו כמה שחקנים שיודעים למסור, ולי נשאר רק לעשות לרוץ לכיוון הנכון. קיבלתי כדור נפלא מדה בראונה. אנחנו צריכים להמשיך לנצח ולאגור נקודות, זה הדבר הכי חשוב". ברנרדו סילבה אמר: "ידענו שיהיה משחק קשה, שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל זה לא קל נגד קבוצה שעומדת עם 11 שחקנים מאחורי הכדור. זה היה כך בכל המשחקים האחרונים. אנחנו מגדילים את היתרון עם שלוש הנקודות ואני כל כך שמח על כך. כשאתה מנצח ב-18 משחקים ברציפות, אתה צריך לצפות שקבוצות ישחקו נגדך בצורה כזו ויעשו כל מה שניתן כדי לעצור אותך. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד באותה צורה כמו שעשינו מתחילת העונה. עוד לא זכינו באליפות, זה עדיין פתוח. אנחנו עוד בסיבוב הראשון וצריכים לשחק כמעט סיבוב שלם עם אותה מנטאליות ואותו רעב".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אשתו של קומפני כואבת את פציעתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully