וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלוש הארכות: גל מקל וגראן קנאריה הפסידו 129:128 לווילרבאן

מותחן אדיר במחזור הסיום של היורוקאפ: רכז הנבחרת (17 נקודות) החטיא מהקו חצי דקה לסיום ואיפשר לצרפתים להשיג ניצחון, שדחק את קבוצתו למקום הרביעי בבית. מקל ובלאט שובצו לאותו בית בטופ 16

גל מקל גראן קנאריה. האתר הרשמי של גראן קנאריה, אתר רשמי
מאכזב. גל מקל/אתר רשמי, האתר הרשמי של גראן קנאריה

וואו, איזה מותחן אדיר קיבלנו הערב (רביעי) במחזור הסיום של היורוקאפ! גראן קנאריה ו-וילרבאן נזקקו לשלוש הארכות כדי להכריע את המפגש ההפכפך והמרתק ביניהן, ובסופו של דבר הצרפתים ניצחו 128:129 את הקבוצה של גל מקל. רכז נבחרת ישראל סיים את המשחק עם 17 נקודות, כולל חמש בהארכה השלישית, אך כחצי דקה לסיום קלע רק פעם אחת משתי זריקות עונשין ואיפשר לצ'רלס קאהודי לקלוע בצד השני ולסיים את הדרמה הענקית. בעקבות ההפסד, הקבוצה האיים הקנאריים סיימה רק במקום הרביעי בבית ד' (הבטיחה את העלייה עוד לפני המשחק). בטופ 16 היא שובצה באותו בית יחד עם דרושאפקה של דיוויד בלאט, אלבה ברלין וגלאטסראיי.

גראן קנאריה הגיעה לרבע האחרון ביתרון 12 ובדרך לניצחון יחסית נוח, אך קאמבק אדיר של האורחים קבע 87:87 והארכה ראשונה. וילרבאן כבר הוליכה בשש הפרש ועמדה לסגור סיפור, אך גם הספרדים לא אמרו נואש ושתי שלשות של די ג'יי סילי (20 נקודות) החזירו אותם וקבעו הארכה שנייה. 47 שניות לסיומה, מקל העניק למארחת יתרון שלוש, אבל בצד השני שיחק הערב ג'ון רוברטסון ללא הכרה (42 נקודות, 11 מ-16 מחוץ לקשת) והוא השיג הארכה נוספת עם קליעה מוצלחת לשלוש. ואז, דווקא כאשר מקל סיפק דקות טובות של הנהגה בהארכה השלישית, הוא החטיא מהקו. למרות זאת, זה היה משחק פשוט נהדר.

קודם לכן, דרושאפקה ובלאט נעלו את שלב הבתים עם ניצחון חוץ, 68:69 על אנדורה. הטורקים הבטיחו את ראשות בית א' עוד טרם ההתמודדות, בעוד המארחת כבר הודחה מהמפעל והגיעה בעיקר להילחם על הכבוד שלה. בהתחלה זה עבד, ובלאט ושחקניו נקלעו לפיגור תשע במחצית הראשונה, אך הצליחו לבצע קאמבק וסגרו אותה ביתרון דחוק של נקודה. לאחר ההפסקה האורחים שמרו על יתרון קטן עד לשריקת הסיום וגם ניצלו כאשר איבדו כדור בשניות הסיום ואיפשרו לאנדורים להגיע לזריקת סל ניצחון פוטנציאלי על הבאזר, שהוחטאה. ג'ג'ואן ג'ונסון הוליך את דרושאפקה עם 19 נקודות, וויל קאמינגס הוסיף 16 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully