וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שחקן העבר האגדי ג'ורג' וואה נבחר לנשיאות ליבריה

שחקנה לשעבר של מילאן ופריס סן ז'רמן יהיה הנשיא ה-25 של המדינה האפריקאית. וגם: מו פראח הסתבך בגלל תחפושת של סנטה קלאוס והקאמבק המרגש של שחקן שאפקואנסה ג'קסון פולמן

יותם רונן

כבוד הנשיא

עכשיו זה באמת סופי ורשמי: כדורגלן העבר ג'ורג' וואה שזוכר במיוחד בשל שנותניו במילאן ובפריס סן ז'רמן, נבחר לנשיאות ליבריה ויהיה הנשיא ה-25 של המדינה האפריקאית. על פי התוצאות הרשמיות וואה בן ה-51 גבר בסיבוב השני של הבחירות על יריבו ג'וזף בוקאי לאחר שהשיג רוב ב-13 מתוך 15 מחוזות הבחירה.

ועוד בענייני בחירות: גידי קאניוק הגיע למקום השלישי ברשימת שחקני פחטקור טשקנט העונה. זאת על פי משאל אוהדים שערך האתר הרשמי של המועדון. עבור קאניוק הצביעו 14.3 אחוזים מהאוהדים. אקס הפועל תל אביב מרקו סימיץ' סיים שני במשאל עם 34 אחוזים מקולות האוהדים.

ג'ורג' וואה במדי פריס סן ז'רמן. AP
עכשיו הוא נשיא. וואה במדי פריס סן ז'רמן/AP

ההסתבכות של מו פראח

מו פראח הצליח להרגיז מוסלמים רבים לאחר שהעלה תמונה שלו בלבוש של סנטה קלאוס. לאחר שהעלה את התמונה הזאת לרשת כתבו לו כמה גולשים הודעות בנוסח: "אתה מבייש את הנביא מוחמד ואת האיסלאם. תסיר את התמונה". בינתיים פראח לא נענה לדרישות.

ההימור המטורף שהשתלם

הייתם מהמרים עם "אול אין" במשחק פוקר מקצועני כשיש לכם ביד 2 ו-7? אנחנו לא, אבל אנחנו לא דניאל שאק. שימו לב לתגובות של חבריו לשולחן.

אוהדי הנעליים

במהלך משחק קריקט באנגליה, איש אבטחה ביקש מאחד האוהדים שהחליט להוריד את הנעל ולעודד איתה, להחזיר אותה לרגלו. איך שאר הקהל הגיב? בצורה המשעשעת הזאת.

הכפילים של מרסלו וקיילור נבאס בילו יחד את חג המולד

אובמיאנג רוכב על טרקטורונים במדבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully