וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן: ג'אנלואיג'י דונארומה נותר מחוץ לסגל לדרבי נגד אינטר

הרוסונרי הודיעו כי השוער שספג ביקורת רבה לאחרונה סובל מפציעה ולא ישחק ברבע גמר הגביע הערב (21:45, שידור בספורט 3). המאמן ג'נארו גאטוזו: "המשחק הזה הוא כמו גמר המונדיאל בשבילנו"

AP

שוער מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה נותר מחוץ לסגל הרוסונרי לקראת הדרבי נגד אינטר ברבע גמר הגביע הערב )רביעי, 21:45, שידור בספורט 3). על פי הדיווחים בארץ המגף השוער סובל מפציעה והתקשה להתאמן בימים האחרונים. מילאן אישרה רשמית כי דונארומה לא יעמוד לרשות המאמן ג'נארו גאטוזו ויעבור בדיקות רפואיות מקיפות. מי שיחליף את דונארומה ב-11 הפותחים הוא מרקו סטורארי.

מאז הגעתו גאטוזו רוצה לשנות את מצב העניינים ברוסונרי. מאז שמונה לתפקיד המאמן לפני חודש בדיוק, הוא ניהל שישה משחקים בכל המסגרת בהם רשם 3 הפסדים, תוצאת תיקו ו-2 ניצחונות. מעל לכל, בולטת היכולת הרעה של קבוצתו, הרכות ההגנתית וחוסר היצירתיות ההתקפית. גאטוזו מייחס חשיבות גדולה לדרבי הגביע והגדיר אותו כ"משחק שהוא כמו גמר מונדיאל בשבילנו".

מילאן מגיעה למשחק עם שני הפסדי ליגה רצופים בהם לא הצליחה לכבוש, והיא תחפש לקטוע את הרצף דווקא בדרבי נגד היריבה הגדולה. "אף אחד לא ציפה שיהיו לנו כל כך הרבה קשיים, אבל הדרבי הזה יכול לשנות את העונה שלנו", אמר שחקן העבר האגדי של המועדון, שהוסיף: "חשוב לי שנדע לשים כדורים ברשת ולשמור על שער נקי. הדרבי הוא משחק שונה מכל משחק אחר. אין כאן טעם לכדורגל יפה, זה משחק שצריך לנצח עם הרבה נחישות ורעב. אנחנו חייבים את זה לאוהדים שלנו"

עוד בנושא:

גביע איטלקי: לאציו גברה 0:1 על פיורנטינה ועלתה לחצי הגמר
ג'נארו גאטוזו: "אם הייתי חושב שאני הבעיה, הייתי מתפטר מיד"

שוער מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה. רויטרס
שוער הנוער יחליף אותו בסגל. דונארומה/רויטרס

מאמן אינטר, לוצ'יאנו ספאלטי, אמר לקראת ההתמודות: "הדרבי תמיד מיוחד. אנחנו מוכנים למשחק ואנחנו מוכרחים לתת את כל כולנו. יש לנו קצת עומס משחקים אבל אנחנו חייבים להיות מרוכזים, מדובר במשחק קריטי עבורנו ועבור הקהל שלנו". המנצחת במשחק תפגוש בחצי הגמר את לאציו, שגברה אתמול על פיורנטינה 0:1.

עדכון ראשון: 09:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully