וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ולדימיר סטויקוביץ' נבחר לשחקן השנה בסרביה

השוער שעזב את מכבי חיפה זכה לכבוד על חשבון שמות כמו מאטיץ', טאדיץ' ואחרים. וגם: סמאפולי יצא מכליו, גלא הציעה תפקיד מקצועי לעמנואל אבואה שאיים להתאבד, והתלבושת האחידה של משפחת קרי

צילום מסך

ולדימיר סטויקוביץ', שחקן השנה בסרביה

זוכים את ולדימיר סטויקוביץ', השוער הסרבי שהגיע למכבי חיפה בקול תרועה רמה ועזב כמו כל כך הרבה זרים מאכזבים לפניו (ואחריו)? ובכן, כעת הוא נבחר לשחקן הסרבי המצטיין של 2017, לאחר שעזר לנבחרתו להעפיל למונדיאל וסיפק הופעות טובות גם במדי פרטיזן בלגרד. כדי להבין כמה גדול ההישג, רק נזכיר שהוא גבר בין היתר על נמניה מאטיץ', ברנסילב איבנוביץ', דושאן טאדיץ' ואחרים. אבל זה בסדר, למכבי חיפה יש את עומרי גלזר ואוהד לויטה.

המחווה של גלאטסראיי לעמנואל אבואה

בימים האחרונים התפרסמו דיווחים לפיהם עמנואל אבואה, שחקן נבחרת חוף השנהב וארסנל לשעבר, נדבק בנגיף HIV והוא חולה במחלת האיידס. אבואה אף סיפר כי הוא "עשוי להתאבד" בעקבות מצבו הקשה וחוסר התעסוקה שלו. בגלאטסראיי, עוד אחת מהאקסיות שלו, שמעו על המקרה והציעו לאבואה תפקיד מקצועי כמאמן באקדמיה של המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עמנואל אבואה במדי גלאטסראיי ב-2013. GettyImages
מחווה מרגשת. עמנואל אבואה במדי גלאטסראיי/GettyImages

חורחה סמפאולי נתפס כשהוא נוהג בשיכרות והתעמת עם שוטרים

אחרי שהעלה את ארגנטינה למונדיאל, מאמן הנבחרת שידוע גם כאיש חם מזג, נעצר במדינתו על ידי השוטרים המקומיים שבדקו את כמות האלכוהול בדמו. סמפאולי ממש לא אהב את הבדיקה הזו והחל להתעמת עם השוטרים.

כך סטף קרי חגג עם משפחתו את הניצחון על קליבלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully