וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס תחזור לשחק בטורניר ראווה בסוף השבוע

האמריקאית בת ה-36, שלא שיחקה מאז גמר אליפות אוסטרליה 2017 ומאז הספיקה ללדת ילדה ולהינשא, תשוב למגרשים באבו דאבי וצפויה להשתתף באליפות אוסטרליה. "נרגשת לחזור לשחק", אמרה סרינה

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס זוכה אליפות אוסטרליה. רויטרס
כך זה נגמר בפעם האחרונה שהיא הייתה במגרש הטניס. סרינה עם הגביע באוסטרליה/רויטרס

התגעגתם? אז הנה היא חוזרת: סרינה וויליאמס תשחק ביום שבת הקרוב בטורניר ראווה באבו דאבי שבאיחוד האמירויות. האמריקאית האגדית תתמודד מול אלופת רולאן גארוס ילנה אוסטפנקו הלטבית ותרשום משחק ראשון מאז ינואר ולמעשה מאז זכייתה באליפות אוסטרליה הפתוחה שלאחריה חשפה כי היא בהיריון. הטורניר עצמו נקרא "אליפות העולם בטניס שבמודבאליה". המשחק האחרון של סרינה היה מול אחותה ונוס בגמר אוסטרליה אשתקד.

"אני נרגשת לחזור למגרש באבו דאבי ולשחק בפעם הראשונה מאז הלידה של ביתי בספטמבר", אמרה סרינה בת ה-36 בהודעה רשמית מטעם הטורניר, "הטורניר הזה ציין במשך שנים רבות את פתיחת העונה של סבב הגברים ואני מאושרת, גאה ונרגשת לעשות את הקאמבק שלי בפעם הראשונה שמתקיים שם גם טורניר נשים".

וויליאמס, שזכתה ב-23 תארי גרנד סלאם, צפויה גם לחזור ולשחק גם באליפות אוסטרליה שתיפתח ב-15 בינואר. האמריקאית ילדה בת בשם אלכסיס אולימפיה אוהניאן ג'וניור ונישאה לאלכסיס אוהניאן, מייסד האתר REDDIT. החזרה של וויליאמס, אם אכן תשתתף באליפות אוסטרליה, תהיה מוקדמת מהצפוי אחרי הלידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully