וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.12: ארסנל "תקשיב" להצעות על אלכסיס סאנצ'ס

התותחנים מאוכזבים מהגישה ומרמת המחוייבות של הצ'יליאני ומעוניינים למכור אותו בחלון הקרוב, ואן חאל דוחף את דיילי בלינד לברצלונה, מוריניו מנסה לצרף את ססניון, קלופ מעוניין בטראפ

one

שמועות

* על רקע הדיווחים לפיהן ברצלונה עשויה לנסות להחתים את דיילי בלינד בתור גיבוי לספסל, לואי ואן חאל טוען: "עדיף לדיילי ללכת לברצלונה מאשר להישאר במנצ'סטר יונייטד, שם הוא אפילו לא הספסל מסיבה מסוימת. הוא שחקן שמסוגל לשחק בכמה עמדות, וברצלונה הוא אף פעם לא ישב ביציע. זו התאמה הרבה יותר טובה".

* עוד בברצלונה: ב"מירור" הבריטי טוענים שגם מועדון הפאר הקטלאני ינסה לשים את ידו על בלם סאות'המפטון וירג'יל ואן דייק. גם מנצ'סטר סיטי, ליברפול, ארסנל וצ'לסי מעוניינות בו.

* ב"דיילי מייל" טוענים כי ארסנל "תקשיב להצעות" על אלכסיס סאנצ'ס בחלון הקרוב, על רקע הדאגה ההולכת וגוברת ממחויבתו לקבוצה. כפי שפורסם כבר פעמים רבות בעבר, מנצ'סטר סיטי היא המועמדת הבכירה לקלוט את הצ'יליאני.

* באנגליה טוענים שברייטון הגיעה עם סלטיק לסיכום על רכישתו של מוסא דמבלה הנהדר. ב"סקיי" מדווחים שאלופת סקוטלנד קיבלה הצעה על סך 18 מיליון ליש"ט, וחלוץ הנבחרת הצעירה של צרפת יעשה דרכו לשחפים. מדובר, כמובן, בחדשות רעות עבור תומר חמד, שמקבל חלוץ מצוין על העמדה שלו.

* בשל היכולת החלשה של סימון מיניולה, בצרפת טוענים שליברפול מעוניינת בשוער פריס סן ז'רמן קווין טראפ, שפתח העונה פעמיים בלבד במסגרת הליגה.

* ב"אקספרס ספורט" מדווחים שמרואן פלאיני סירב להצעה לחתום על חוזה חדש במנצ'סטר יונייטד והוא צפוי לעזוב, או בינואר או בקיץ. לבלגי הצעות מסין.

* ב"סאנדיי וורלד" מדווחים שליברפול הגיעה לסיכום עם סאות'המפטון על רכישת וירג'יל ואן דייק תמורת קרוב ל-70 מיליון ליש"ט.

* אינטר הוזכרה כאחת המועמדות לנסות ולרכוש את הנריך מחיטיריאן ממנצ'סטר יונייטד. תג המחיר שקבעו השדים האדומים: 35 מיליון ליש"ט. הנראזורי דווקא מעדיפים לשאול אותו.

* על פי "מירור", פריס סן ז'רמן ממשיכה לחפש אחר מחליף לאונאי אמרי, שעשוי לעזוב בקיץ. השם החם על הכוונת כעת הוא זה של מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו.

* מנצ'סטר יונייטד מקווה להצליח לרכוש את ילד הפלא של פולהאם ריאן ססניון, והיא מוכנה להשאיל אותו בחזרה לקוטג'רס עד תום העונה אם יסכימו למכור אותו בינואר.

* ארסנל מקדימה את מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי במירוץ אחר כוכב באייר לברקוזון לאון ביילי, כך על פי "מירור". התותחנים מוכנים לשלם 30 מיליון ליש"ט עבורו.

שוער פריס סן ז'רמן קווין טראפ חוגג. רויטרס
בדרך לפרמיירליג? טראפ/רויטרס

* ווסטהאם מעוניינת בקשר אברטון, מורגן שניידרלין, שהצטרף לטופיז אחרי תקופה מאכזבת במנצ'סטר יונייטד בחלון ינואר של השנה שעברה.

* סוכנו של אוליבייה ז'ירו טס להיפגש עם ראשי ארסנל בנוגע לעתידו של החלוץ בן ה-30.

* ב"דיילי מייל" טוענים שפפ גווארדיולה מביעה עניין בקשר שחטאר דונייצק פרד בן ה-24, שרשם שש הופעות במדי נבחרת ברזיל.

* המגעים בין מנצ'סטר יונייטד וז'וזה מוריניו על חוזה נעצרו, משום שהשדים האדומים עדיין לא משוכנעים שהפורטוגלי הוא האיש הנכון להצעיד אותם גם בשנים הקרובות.

* מוריניו עצמו רוצה לחזק את ההתקפה וכעת השם החם על הפרק הוא זה של ג'סטין קלייברט, ילד הפלא של אייאקס ובנו של פטריק.

* יובנטוס מביעה עניין בקשר רומא קווין סטרוטמן, לו סעיף שחרור של 45 מיליון יורו.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 24.12: אובמיאנג מדבר על אתלטיקו, עוד שמועות על ואן דייק

לכתבה המלאה
שחקן אייאקס ג'סטין קלייברט. GettyImages
השדרוג בדרך? קלייברט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully