וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בני בן זקן וגילי לבנדה יכולים להרים אחד לשני את הקריירה"

25.12.2017 / 6:33

בבית"ר ירושלים מרוצים מהניצחון ומהזעזוע הפנימי שערכו בתוך הצוות המקצועי: "מגיע לבן זקן ליהנות מהניצחון, הוא עבר עליהום השבוע ולקח צעד אחורה". קלאודמיר: "רוצה 10 שערים העונה"

קובי אליהו

1. אוחנה יכול לסמן וי גדול

לאחר משחק הנפל מול מכבי תל אביב בטדי אף אחד לא נתן לבני בן זקן צ'אנס להמשיך. כולם רצו את הראש שלו אך אלי אוחנה החליט על זעזוע פנימי - מנערים את כל הצוות המקצועי, מהראשון ועד האחרון, עוברים לשיתוף פעולה מלא ודרישה לשינוי מיידי בצורת המשחק של הקבוצה. על פניו זאת לא הייתה נראית ההחלטה האופטימלית בלשון המעטה, במיוחד שיתוף פעולה בין לבנדה לבן זקן שלא "מתים" אחד על השני. עוד לא ברור לאן כל המהלך הזה יוביל אך לפחות לגבי המשחק באשדוד אוחנה יכול לסמן וי גדול- המהלך הצליח. האימונים במהלך השבוע היה טובים יותר, הקבוצה הגיעה מחוייבת יותר, לחצה ובאה לשחק עם כל מה שיש לה. איך אמר טל כחילה בסיום? "היום ראו את בית"ר ירושלים עם הלחץ והמחוייבות".

עוד בנושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד
בני בן זקן: "אפשר להתבאס, אבל הפתרון הוא לעבוד ולהתרכז בכדורגל"
ליגת העל: הפועל רעננה ובני סכנין נפרדו ב-1:1 במגרש מוצף

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים עם עוזרו גיל לבנדה. ברני ארדוב
שיתוף הפעולה עובד? בן זקן ולבנדה/ברני ארדוב

2. הסינכרון טרם הסתיים

ולא שהיה לבית"ר משחק גדול, אך עדיין, ברמת הלחץ שהייתה במועדון השבוע, במגרש שהיא תמיד מתקשה בו לחזור מפיגור 1:0 ל-1:3 זה להביא משהו אחר מעצמך. גם בן זקן הודה בסיום: "מעודד שזה לא רק ניצחון אלא בא גם עם יכולת, באנו מחוייבים ושיחקנו הרבה יותר טוב. עבדנו חזק באימונים השבוע ואנחנו שמחים שיש תוצאות".

אפילו גורמים במועדון שאינם מצודדים בבן זקן אמרו אתמול: "מגיע לו ליהנות מהניצחון הזה. גם אם התפקיד גדול עליו העליהום שיש עליו לא פשוט, הוא נאלץ ללכת צעד אחורה ולהשלים עם זה שמעכשיו לבנדה גם מעביר אימונים ובתוך כל זה יצא עם ניצחון מאשדוד", ואף הוסיפו: "בן זקן ולבנדה יכולים להרים אחד לשני את הקריירה אם ימשיכו לעבוד בשיתוף פעולה, בלי אגו ויתעסקו נטו בכדורגל".

והסינכרון בין בן זקן ללבנדה עוד יעבור תהליכים. שניהם יכולים לסמן וי על שבוע ראשון של עבודה משותפת למרות שיש שם המון אגו ושלב השיתוף פעולה האמיתי עדיין לפניהם. גם באימוני השבוע לבנדה לקח פיקוד ובן זקן לא התלהב מזה, הם נראו משוחחים הרבה בנוגע לחלוקת העבודה, לא תמיד מסכימים, לבנדה נדרש מלמעלה להיות הרבה יותר דומיננטי ולהעביר אימונים טאקטיים ומנגד בן זקן לא רוצה לאבד את הסמכות. באימון הראשון או השני אחרי הזעזוע השניים לא כל כך מצאו את הסינכרון ובן זקן נשמע אומר: "זה לא יילך ככה", אך אט אט השניים למדו לחלק את האימון ולהביא כל אחד את האני מאמין שלו. שוב, לא בטוח שהשילוב הזה הוא מתכון להצלחה אבל נכון למשחק אתמול שניהם ואוחנה יכולים לסמן וי אחד גדול.

בן זקן הוסיף בסיום: "היינו צריכים את הניצחון הזה, זה מספק את כל המערכת וגם אותי. במקום כמו בית"ר במצבים האלה תמיד יש רעשים וצריך להתרכז בכדורגל ולא לתת לזה להסיט אותך. זה היה משחק טוב שלנו. הפציעות? לא ממש יודע להגיד, בתהליך של עונה שחקנים נפצעים ובמיוחד במזג האויר כזה, בשביל זה יש סגל עמוק, אני סומך על כולם, ראיתם את ציון צמח שעולה ועושה גול, כולם מוכנים לשחק. קריאות הקהל? זה ישתנה, אנחנו עושים את הכי טוב בשביל המועדון ובשבילם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
תגובות: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
ניצחון שמביא שקט. שחקני בית"ר חוגגים באשדוד/קובי אליהו

3. "ככה בית"ר צריכה להיראות"

טל כחילה: "המון לחץ השתחרר. הכי כיף זה שחזרנו להיות בית"ר ירושלים ושיחקנו יותר טוב. כבר השבוע התחלנו לעבוד באופן משמעותי באימונים, עבדנו על לחץ על כל המגרש ואגרסיביות וראו את התוצאה היום. יש לחץ גדול מסביב אבל זאת הגדולה של הקבוצה היום - גם בפיגור הנענו כדור בשקט, ידענו שנגיע למצבים שלנו והבקענו אותם, ככה בית"ר צריכה להיות".

4. המטרות של קלאודמיר

קלאודמיר. שישה שערים וארבעה בישולים ב-15 משחקים ומעבר לכל זה הברומטר של בית"ר והבאנקר הכי גדול בקישור. ביציאה מהמגרש ז'אורז'יניו הצביע עליו ואמר: "הוא מוציא אותי קטן, יש לו יותר גולים ממני", והברזילאי סימן מטרה: "10, אני רוצה 10 גולים העונה". בשנה שעברה לאחר ההפסד של בית"ר בחצי גמר גביע המדינה למכבי תל אביב, בו קלאודמיר פתח על הספסל, דן איינבינדר ירד לחדר ההלבשה בסיום ואמר למי שצריך: "למשחקים בלחץ כזה צריך שתהיה נשמה בקישור, ונשמה זה קודם כל קלאודיו". בעונה בה כל כך הרבה שחקנים בבית"ר ירושלים לא עומדים בלחץ, קלאודמיר הוא מהבודדים שמחזיקים אותה מעל המים הרבה מעבר למספרים.

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים חוגג. ברני ארדוב
הנשמה בקישור. קלאודמיר/ברני ארדוב

5. ככה זה בבית"ר, מאניה דיפרסיה

אלי טביב היה אתמול הבן אדם הכי מתוח באצטדיון. מהרגע שנכנס ל-י"א כמעט ולא חייך. באיזשהו שלב במחצית השנייה כבר לא עמד בלחץ, עמד בפרונט של יציע הכבוד וצעק לחן עזרא: "חן, לך אחורה". גם לאחר הגול השלישי ועל סף זמן הפציעות קרא לו שוב ואמר לו: "חן, חזק, שמור על הכדור", ובאשדוד זה כל כך קרוב שעזרא הרים את הראש עם חיוך אמר לו: "אל תדאג, ניצחנו". גם לשכטר טביב הלך בסיום ואמר לו "למה לא השארת את הכדור לכחילה?", שכטר ענה: "אני בשמאל זה כמו כחילה בשתי רגליים". כשמנצחים כולם משחררים לחץ ומחייכים, ככה זה בבית"ר, מאניה דיפרסיה.

6. מצב הסגל

יוסי בניון אמור לנסות לחזור לאימונים מלאים השבוע ולא ברור אם יהיה כשיר למכבי פתח תקוה. דוד קלטינס יעבור אולטראסאונד אך נראה כי ייעדר במשחקים הקרובים. מעבר לקלטינס גם אריק סאבו ייעדר בשבוע הבא בשל חמישה כרטיסים צהובים ואנטואן קונטה או עופר ורטה יפתחו בצד ימין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully