וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתמה מפתיעה לז'לגיריס קובנה: בנו אודריך הצטרף עד תום העונה

הגארד בן ה-35 לא מצא קבוצה ב-NBA והחליט לחתום בקבוצה הליטאית, בה ישחק תחת שאראס שהחליף אותו במכבי תל אביב ב-2003. ברצלונה מנסה להחתים את מייק ג'יימס ששוחרר מפיניקס

בנו אודריך. ברני ארדוב
חוזר לאירופה. בנו אודריך בביקור בישראל לפני שנה/ברני ארדוב

חיזוק מפתיע לז'לגיריס קובנה: בנו אודריך חתם היום (ראשון) עד תום העונה ויצטרף מיידית לקבוצה הליטאית, הנאבקת על מקום בפלייאוף היורוליג. הגארד בן ה-35 שיחק ב-13 השנים האחרונות ב-NBA בשלל קבוצות, אבל נותר ללא קבוצה בחודשים האחרונים וכשהבין שאין לו ביקוש בליגה הטובה בעולם, החליט לחזור ליבשת הישנה, אולי לעונת פרישה.

עבורו תהיה זו סגירת מעגל קטנה. ב-2003 עזב את מכבי תל אביב אחרי אפיזודה קצרה ולא מוצלחת במיוחד, והוחלף על ידי רכז אגדי העונה לשם שרונאס יאסיקביצ'יוס, שכעת יפקח עליו בתור מאמן. יחד עם אודריך, אלוף ה-NBA פעמיים, הקבוצה הליטאית תרכיב ציוות מעניין במיוחד בקו האחורי לצידו של הגארד המצטיין קווין פאנגוס. ז'לגיריס מדורגת נכון להיום במקום החמישי ביורוליג עם מאזן של תשעה ניצחונות וחמישה הפסדים, ואין ספק שהחתמתו של אודריך הופכת אותה למאיימת עוד יותר.

* רכז נוסף שעשוי לעשות את הדרך מארה"ב לאירופה הוא מייק ג'יימס. הגארד, שהחל את דרכו ביבשת הישנה בהפועל גליל עליון, שוחרר לאחרונה במפתיע על ידי פיניקס למרות שהציג יכולת מצוינת במדיה בפתיחת עונת ה-NBA. בתקשורת הספרדית דווח אתמול שברצלונה, הנואשת לחיזוק, מעוניינת בו, אולם כדי להחתימו היא תצטרך לנהל משא ומתן עם באסקוניה, שמחזיקה בזכויות עליו מאז ששיחק במדיה לפני שנתיים.

מייק ג'יימס, פיניקס סאנס, מול רונדה הוליס ג'פרסון, ברוקלין נטס. AP
גם הוא יחזור? מייק ג'יימס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully