וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט התפרקה לפני קליבלנד, קר: "מודאג שלא נהנינו על המגרש"

אחרי ההפסד לדנבר, ערב הקליעה האומלל של דוראנט ותומפסון והשיאים השליליים, סטיב קר והווריירס כבר חושבים על המשחק הגדול מול קליבלנד בחג המולד: "לברון טוב מאי פעם, מאמין שיהיה כיף"

קווין דוראנט גולדן סטייט מול דנבר נאגטס. AP
רוב הסיכויים שזה בחוץ. דוראנט מנסה לקלוע/AP

יממה לפני המפגש המסקרן של גולדן סטייט מול קליבלנד בערב חג המולד, ספגו הלילה (בין שבת לראשון) הווריירס הפסד ראשון אחרי 11 ניצחונות רצופים, כשנכנעו בבית 96:81 לדנבר. "לא הרגשתי שהיינו במשחק מבחינת אמוציות", אמר סטיב קר על חוסר התשוקה של חניכיו, "לפעמים אחרי רצף של ניצחונות, מכל סיבה שלא תהיה, אתה נרדם קצת בשמירה. מה שהכי הדאיג אותי הלילה, זה שלא ראיתי הרבה שמחה. לא נהנינו על המגרש".

גולדן סטייט סבלה מערב קליעה חלש מאוד, ולא אופייני. קווין דוראנט קלע 18 נקודות ב-6 מ-17 מהשדה ו-0 מ-5 מהשלוש בערב שבו הווריירס קלעו ב-38.6 אחוז מהשדה, ובמהלך המשחק רשמו 20 החטאות רצופות מעבר לקשת השלוש. גולדן סטייט סיימה עם 3 מ-27 מהשלוש - האחוז הכי נמוך בעידן סטיב קר - כשקליי תומפסון מסיים את הערב עם 6 מ-21 מהשדה ורק 1 מ-10 מהשלוש. "אני לא זוכר שראיתי הרבה קבוצות שמחזיקות אותם על 3 מ-27 מהשלוש", אמר מאמן דנבר מייקל מלון, "כך שזה יופי של ניצחון עבורנו, שיגרום לנו לחג מולד שמח".

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
יחמיץ את שחזור הגמר. סטף/AP

גם דוראנט מודה שההחטאות הוציאו את גולדן סטייט מהמשחק. "כשאתה מחטיא הרבה זריקות, אתה לא נותן לזה להשפיע לך על ההגנה, אבל זה משחק של תחושה טובה, כך שאתה רוצה להכניס את הקליעות שלך, זה מה שמניע אותך, וזה מה שמדליק את הקהל". 81 הנקודות שקלעה גולדן סטייט הן שיא שלילי העונה, כמו גם 41 הנקודות במחצית הראשונה. "אני חושב שהיו לי מצבי קליעה מושלמים", אמר דוראנט, "הייתה לי אחת שעצרתי וזרקתי ונראתה טוב, הייתה אחת שדריימונד מסר לי והרגישה טוב, הייתה לי עוד אחת שהרגישה מצוין, וכשעוד אחת נכנסה ויצאה פשוט אמרתי לעצמי, 'אוקיי, זה לא הלילה שלך'".

ומה לגבי מצבו של סטפן קרי? סטיב קר מבהיר שעם כל הכבוד למשחק מול קליבלנד, האלופה לא מתכוונת לסכן אותו: "אם זה לא היה משחק מול קליבלנד, ואמרתי לכם שהוא לא שותף באימונים, לא עלה על המגרש ושהמשחק הוא עוד 48 שעות - הייתם אומרים פשוט 'סטף לא ישחק'. בגלל שזה משחק מסקרן כולם רוצים לדעת, אבל אסור שזה ישפיע על השיפוט שלנו. הוא לא יכול לשחק. זה יהיה פשוט לא אחראי מצדנו לשתף אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דריימונד גרין גולדן סטייט ווריירס. AP
הוא יהיה בריא. גרין/AP

גולדן סטייט, שלאחרונה סובלת מלא מעט פציעות, קצת נבהלה ברבע האחרון כשראתה את דריימונד גרין נופל לפרקט וסובל מכאבים במרפק (בלי קשר למכה בפרצוף שקיבל מניקולה ג'וקיץ'), אבל הוא יהיה כשיר לחלוטין למשחק מול סגנית האלופה. "נקווה שבחג המולד נהנה קצת יותר", סיכם סטיב קר לקראת המפגש מול קליבלנד, והתייחס לקאבס בציניות: "אני מאוד הופתעתי, לא חשבתי שהם יחזרו העונה, הייתי בטוח שהם יהיו מתחת ל-50 אחוזי הצלחה... אני מקווה שהסרקזם עבר, כדי שלא תצייצו שלא כיבדתי את הקאבס. ברור שזו קבוצה נהדרת, הם צירפו שחקני ספסל טובים, לברון טוב מאי פעם, כך שזו קבוצה נהדרת, מאמין שיהיה כיף ביום שני בלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully