וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 11 ניצחונות רצופים: גולדן סטייט הובסה 96:81 בידי דנבר. 5 נקודות לכספי

הווריירס סבלו מיום הקליעה החלש ביותר שלהם בעידן סטיב קר והפסידו 96:81 רגע לפני שחזור הגמר מול קליבלנד. דוראנט (18) ותומפסון (15) קלעו באחוזים איומים, הישראלי הוסיף גם 7 ריבאונדים

צילום: נועם אשל, עריכה: מתן חדד

גולדן סטייט (7:26) - דנבר (15:18) 96:81

עומרי כספי סיים עם 5 נקודות (2 מ-3 מהשדה כולל 0 מ-1 מהשלוש, ו-1 מ-2 מקו העונשין), הוסיף 7 ריבאונדים וחילק שני אסיסטים ב-22 דקות.

המספר הנוסף: כספי ירד מספרות כפולות בטור הנקודות לראשונה אחרי חמישה משחקים רצופים.

מסתבר שגם למכונה המשומנת ביותר בכדורסל העולמי יש גם משחקים כאלה. גולדן סטייט הובסה הלילה (בין שבת לראשון) 96:81 בידי דנבר נאגטס, ורצף הניצחונות המרשים שלה - שעמד על 11 למרות חסרונו של סטף קרי הפצוע - נקטע רגע לפני הקרב הלוהט של חג המולד מול סגניתה, קליבלנד קאבלירס. זה קרה בעיקר בשל יום קליעה לא אופייני. הקבוצה בעלת האחוזים הטובים ב-NBA מהשדה (50.9) ומהשלוש (39.5) דייקה ב-39 אחוזים בלבד מהשדה הלילה וב-11 אחוזים מחפירים מחוץ לקשת, האחוז הכי נמוך של הווריירס בעידן סטיב קר.

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס, מאוכזב. AP
יום התקפי מזעזע. דוראנט/AP

ברבע הראשון האלופה עוד החזיקה מעמד, אבל הנפילה הגיעה ברגע השני, אותו הנאגטס סיימו ביתרון דו ספרתי נינוח. הווריירס האמינו שגם הפעם, כמו במקרים רבים העונה, הרבע השלישי החזק שלהם יחזיר אותם למשחק, אולם החטאה רדפה החטאה, ולבסוף סטיב קר נאלץ לוותר ולהעניק לכוכביו מעט מנוחה לפני המצ' אפ מול הקאבס. גארי האריס הוביל את המנצחת עם 19 נקודות, ניקולה יוקיץ' הוסיף 19 ו-9 ריבאונדים וג'מאל מארי הראה את כל מגוון היכולות שלו עם 14 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

מנגד, קווין דוראנט אמנם סיים כקלע המוביל של גולדן סטייט עם 18, אבל קלע רק 6 מ-17 הנסיונות שלו מהשדה והחטיא את כל חמש הזריקות שלו מחוץ לקשת. קליי תומפסון לא היה הרבה יותר חד עם 15 כולל 6 מ-21 מהשדה ו-1 מ-10 מהשלוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ', גארי האריס. AP
יופי של ניצחון. יוקיץ' וגארי האריס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully