וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "היינו יותר חכמים וניצלנו את המצבים כמו שצריך"

מאמן מכבי נתניה פירגן לשחקניו אחרי ה-0:3 על הפועל עכו. על שער הליגה הראשון של עדן שרם אמר דראפיץ': "זה הופך את הסגל לעמוק יותר". ערן לוי: "נחגוג יומיים ואז נחשוב על רעננה"

מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ'. אדריאן הרבשטיין
חגג על עכו. דראפיץ'/אדריאן הרבשטיין

מכבי נתניה המשיכה הערב (שבת) את העונה הנהדרת שלה לאחר שניצחה 0:3 את הפועל עכו השקועה עמוק במקום האחרון בטבלת ליגת העל. זה היה הניצחון השביעי של נתניה מתחילת העונה והשני ברציפות. מי שיזכור את המשחק לטובה הוא עדן שרם שכבש שער ראשון העונה והראשון של החלוץ בליגת העל מזה חמש שנים.

מאמן היהלומים סלובדן דראפיץ' היה מרוצה מהיכולת שהפגינה הקבוצה בחצי השני של המשחק ואמר: "במחצית השנייה היינו יותר חכמים. שיחקנו על התוצאה ועשינו את זה. ניצלנו את המצבים שלנו כמו שצריך. באנו למשחק מאוד קשה. ידענו שזה משחק חשוב לעכו ועשינו את מה שצריך".

דראפיץ' התייחס גם לשער של עדן שרם. לדבריו: "מאוד חשוב שהוא מצא את הרשת. אנחנו רוצים שכמה שיותר שחקנים יפגינו יכולת טובה והסגל יהיה עמוק טוב יותר".

שחקן מכבי נתניה, עדן שרם. אדריאן הרבשטיין
מעשיר את הסגל. עדן שרם/אדריאן הרבשטיין

ערן לוי הוסיף על דברי מאמנו: "עשינו עבודה טובה. שמח שעשינו את ההפרדה מהמשחק הקודם. באר שבע נאבקו על אליפות ועכו נאבקת על החיים שלה וצריך להגיד את זה. זה היה משחק מאוד חשוב. לא משנה נגד מי אנחנו משחקים, אנחנו משחקים באותה השיטה וזה מה שיפה במכבי נתניה. אנחנו נחגוג את הניצחון על עכו יום או יומיים ואז נחשוב על המשחק הבא נגד רעננה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה את הפועל עכו 0:3

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully