וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שכטר וקליימן צפויים לפתוח באשדוד, בניון ייעדר

חדשות טובות לבית"ר: החלוץ והשוער ערכו אימון מלא ויעמדו לרשות בן זקן, במשחק שעשוי לקבוע את עתידו (א', 20:15, ספ'1). קונטה, ורד ובניון ייעדרו. דין דוד צפוי לפתוח אצל המארחת

מחזור 15הסתיים24/12/2017
מ.ס. אשדוד
  • אלקה (10)
3:1
  • (36) סירוסטיין
  • (45) קלאודמיר
  • (85) צמח
בית"ר ירושלים
צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

מ.ס. אשדוד:

דין דוד, כובש שער השוויון של מ.ס. אשדוד במחזור הקודם מול מכבי פתח תקוה, צפוי לקבל אשראי מהמאמן עמיר תורג'מן ולפתוח בהרכב מחר (ראשון, 20:15, ספורט1) מול בית"ר ירושלים במקום דן ביטון שהיה מעט חולה ובמקביל קצת פצוע במהלך השבוע. גם יצחק אספה הצעיר שנכנס טוב כמחליף במשחק האחרון אמור לפתוח על חשבון הקשר הברזילאי סידני דה פרייטאס. ניר ברדע לא מצליח להתאושש מהפציעה ברגלו וחסר כבר זמן רב. גם מחר לא יהיה הבלם בסגל ובקבוצה נערכים לצירוף בלם זר או ישראלי במהלך חלון ההעברות הקרוב. בן אל אדרי הצעיר ימשיך במרכז ההגנה לצד ויקטור גנב. יואב ג'רפי שסבל מדלקת גרון חריפה ולא התאמן שלושה ימים, החלים שלשום וישחק. תום מונד ורועי בקל הפצועים ימשיכו להיעדר, כמו גם חן עזריאל ומשה אוחיון שפצועים כבר תקופה ארוכה.

בית"ר ירושלים:

הקבוצה תפגוש את מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א, במשחק שעשוי לחרוץ את עתידו של המאמן בני בן זקן. מעבר לתוצאה, בבית"ר רוצים לראות שיפור ביכולת הקבוצה, כאשר את האימונים האחרונים הוביל בעיקר העוזר גילי לבנדה, ששם דגש על משחק לחץ והסגירות בהגנה. איתי שכטר ובוריס קליימן ערכו אימון מלא, תורגלו ב-11 והם צפויים לפתוח. שכטר תורגל לצד אנתוני וארן. חן עזרא לא תורגל ב-11 ואף נטש לפני סיום האימון בשל רגישות. כזכור, עידן ורד ויוסי בניון ייעדרו מהמשחק ומצבו של עזרא יוצר מצוקה בקישור הקדמי של בית"ר. גם אנטואן קונטה ייעדר בשל רגישות בשריר, מה גם שבכל מקרה לא היה פותח לאור היכולת הירודה שלו לאחרונה. המאמן בני בן זקן דיבר אתמול באסיפה על שלושה שחקנים של אשדוד: גדי קינדה , מאוריסיו ובלסינג אלקה. מי שאמור להצר את צעדיו של אלקה הוא דוד קלטינס שיפתח כמגן ימני. פול אדגר יחזור ל-11 וישחק בקישור יחד עם קלאודמיר ואריק סאבו. מיקי סירושטיין ימשיך לקבל קרדיט לצד טל כחילה.

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים עם בוריס קליימן. ברני ארדוב
יעמדו לרשותו של בן זקן. שכטר וקליימן/ברני ארדוב

טריוויה

* בית"ר ירושלים לא ניצחה בשמונת הביקורים האחרונים שלה באשדוד במסגרת ליגת העל, מאז שטוטו תמוז קבע 1:2 בדקה ה-90 של משחק הפלייאוף העליון ב-24 באפריל 2010.

* בשמונת המשחקים שנערכו מאז באשדוד, המארחת ניצחה ארבעה ועוד ארבעה לא הוכרעו.

* מ.ס. אשדוד סופרת שישה משחקי ליגה ללא ניצחון, מתוכם שלושת האחרונים הסתיימו בתוצאה זה של 1:1.

* אשדוד ניצחה רק אחד מ-15 משחקי הבית האחרונים שלה בליגה (0:2 על הפועל תל אביב בעונה שעברה) וצברה העונה רק שתי נקודות ביתיות.

* בית"ר ירושלים כבשה בכל 20 משחקי הליגה האחרונים שלה ומתקרבת לשיא המועדון שעומד על 22 משחקים ברצף.

הרכבי הקבוצות

שופט: צביקה לוי
אצטדיון: אשדוד
קהל: 3000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully