וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון 11 ברציפות לגולדן סטייט, 10 נקודות לעומרי כספי

האלופה כמעט איבדה יתרון של 23 נקודות ברבע השלישי, אבל השיגה ניצחון שני השבוע על הלייקרס, 106:113. דוראנט הוביל עם 33 נקודות, הישראלי שוב קלע בדאבל פיגרס. 27 ו-14 לקייל קוזמה מנגד

עומרי כספי גולדן סטייט. רויטרס
חזק בעניינים. עומרי כספי/רויטרס

עומרי כספי קלע 10 נקודות ב-19 דקות והוסיף 3 ריבאונדים, אסיסט, חטיפה ו-2 חסימות אך גם סיים את המשחק עם מדד פלוס מינוס של 13-, הכי נמוך בקבוצתו.

המספר הנוסף: זה היה המשחק החמישי ברציפות של עומרי כספי עם דאבל פיגרס בנקודות והשביעי מתוך עשרה משחקים שלו בחודש דצמבר.

קווין דוראנט גולדן סטייט. רויטרס
שוב היה שם כשצריך אותו. קווין דוראנט/רויטרס

גולדן סטייט (6:26) - ל.א לייקרס (19:11) 106:113


בתחילת השבוע גולדן סטייט נאלצה לעבוד קשה מאוד כדי לנצח את הלייקרס הצעירה בסטייפלס סנטר. הלילה האלופה אירחה שוב את לונזו בול וחבריו כשהיא מובילה כבר ב-17 נקודות במחצית וב-23 נקודות בתחילת הרבע השלישי. אולם, הקבוצה של לוק וולטון רשמה קאמבק מרשים כשסל של לונזו בול קובע 97:99 בלבד למארחים קצת פחות מארבע דקות לסיום, אך ריצת 0:6 של הווריירס סידרה להם יתרון של שמונה נקודות אותו הם כבר לא שמטו בדרך לניצחון 11 ברציפות. דריימונד גרין חזר לחמישייה של האלופה והיה מצוין עם 13 נקודות, 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, קווין דוראנט הוביל כרגיל עם 33 נקודות וקליי תומפסון הוסיף 16.

אצל הלייקרס הרוקיס שוב עשו את העבודה כשקייל קוזמה היה נהדר עם 27 נקודות ו-14 ריבאונדים ולונזו בול להט עם 24 וחמש שלשות משישה ניסיונות, אבל למעט 21 נקודות של ג'וליוס רנדל, וולטון כמעט ולא קיבל תרומה מהספסל ולמרות ניסיונות הקאמבק שלה, הלייקרס נחלה הפסד רביעי בחמשת משחקיה האחרונים. לזכותה יש לומר שהיא שיחקה פעמיים מול גולדן סטייט ופעם אחת מול קליבנד כשהניצחון הגיע מול יוסטון החזקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully