וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאסר אל חלאיפי: "אין שום אפשרות שניימאר יעבור לריאל מדריד"

בעלי פריס סן ז'רמן הגיב לשאלה של אוהד צעיר במהלך מסע יחסי ציבור של הקבוצה בדוחא והכחיש את כל השמועות האחרונות על כך שהברזילאי עשוי לעבור אל היריבה של הפריסאים בשמינית האלופות

נאסר אל חלאיפי לצד ניימאר, פריס סן ז'רמן. רויטרס
אל חלאיפי וניימאר/רויטרס

בעלי פריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי סיפק היום (שישי) התבטאות ראשונה בנושא ניימאר והשמועות על מעבר אפשרי שלו לריאל מדריד. אל חלאיפי נשאל על ידי אוהד בדוחא האם יש סיכוי שהכוכב הברזילאי יעבור אל הבלאנקוס וענה: "זה בלתי אפשרי". מוליכת הליגה הצרפתית נמצאת עכשיו במסע בדוחא כחלק ממסע פרסום ושיווק.

כזכור, ניימאר נרכש בקיץ על ידי פריס סן ז'רמן בסכום ההעברה היקר ביותר אי פעם - 222 מיליון יורו - מברצלונה. למרות זאת ועל אף יכולת מצוינת של הברזילאי בקבוצתו החדשה, החודשים הראשונים שלו בבירת צרפת לא היו פשוטים במיוחד. בתחילת העונה היו חיכוכים בינו לבין אדינסון קבאני בנוגע לבעיטות החופשיות והפנדלים ומי שיקבל אחריות עליהם. לאחר מכן, דווח על מערכת יחסים עכורה בין ניימאר לתקשורת הצרפתית. למרות הכול, היכולת של הברזילאי עד כה היא אדירה והוא כבש 17 שערים ובישל 13 ב-19 הופעות ומרכיב טריו קטלני ביחד עם קבאני וקיליאן אמבפה. פ.ס.ז'. עלתה לשמינית גמר ליגת האלופות מהמקום הראשון בבית שלה, מעל באיירן מינכן, ותשחק שם נגד לא אחרת מאשר ריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully