וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריל מורי: "הדבר היחיד שיוסטון חושבת עליו זה איך עוצרים את גולדן סטייט"

ג'נרל מנג'ר הרוקטס מודה: "כל המהלכים שלנו בקיץ התבססו על ההנחה שהם יעמדו בדרך שלנו לאליפות. אנחנו אובססיביים לגביהם". וגם: למה גולדן סטייט "מובכת" מההצלחה של עומרי כספי?

צילום: נועם אשל, עריכה: מתן חדד

אחת השאלות המרכזיות של פתיחת העונה ב-NBA היא עד כמה, אם בכלל, מסוגלת יוסטון להתמודד מול גולדן סטייט. הרוקטס פתחו את העונה בסערה ומחזיקים במאזן הטוב בליגה (5:25), ההתקפה שלהם היא היעילה ביותר בליגה נכון להיום וגם מבחינה הגנתית היא מציגה שיפור ניכר ביחס לשנים עברו. כעת, גם הג'נרל מנג'ר דריל מורי מוכן להודות: אנחנו אובססיביים לגבי הווריירס.

"איך נעצור אותם זה הדבר היחיד שאנחנו חושבים עליו", אמר הלילה (בין חמישי לשישי) ל-ESPN. "אני לא חושב שאני אמור לספר את זה לכולם, אבל אגיד זאת בכל זאת - אנחנו פחות או יותר אובססיביים לגבי איך לעצור את הווריירס. בעונה שעברה הודחנו בפלייאוף על ידי סן אנטוניו, כך שגם מהם אנחנו מאוד מודאגים, אבל אנחנו חושבים על זה שיש הסתברות של 90 אחוז בערך שנצטרך לפגוש את גולדן סטייט בדרך לאליפות. אנחנו לחלוטין מרוכזים בזה. כל ההחתמות שעשינו בקיץ היו מבוססות על הנחת העבודה הזו".

עוד בנושא

אמש: יוסטון הפסידה ללייקרס למרות 51 נקודות של ג'יימס הארדן
ניצחון עשירי ברצף לגולדן סטייט, 12 נקודות ו-6 ריבאונדים לכספי
קר: "לעומרי כספי יש הבנת משחק שאין להרבה שחקנים ב-NBA"

כריס פול מול סטפן קרי, גולדן סטייט מול יוסטון. רויטרס
זו כבר אובססיה. כריס פול מול סטף קרי/רויטרס

מורי הוסיף שהוא לא יסתפק בדבר פרט לזכייה באליפות, וציין ש"מה הטעם להתחרות בליגה הזו אם אתה לא מכוון לזכייה בתואר? אנחנו רוצים לשמור על המקום הראשון במערב, רוצים להמשיך לנצח משחקים בקצב היסטורי, אבל הפוקוס המרכזי הוא איך מנצחים את גולדן סטייט בשבעה משחקים".

כזכור, יוסטון גברה על הווריירס במפגש היחיד ביניהן העונה, במחזור הראשון. מאז היא נמצאת בכושר נפלא, אבל גולדן סטייט דולקת אחריה במאבק על ראשות המערב, למרות שהיא סובלת מפציעות רבות של כוכביה ושחקני המשנה שלה.

אחד משחקני המשנה של האלופה שדווקא בריא ונמצא בכושר מצוין הוא עומרי כספי, שממשיך לזכות בשבחים מכל עבר. הבוקר פורסמה ב"סן פרנסיסקו כרוניקל" כתבה נוספת אודות הישראלי, בה נותחה התאמתו לסגנון המשחק של הווריירס. "כספי טוען שוב ושוב שהוא לא עושה שום דבר מיוחד ושהוא ניזון מחבריו, אבל המאמנים והשחקנים בווריירס חולקים עליו. הם מאמינים שיכולת התנועה ללא כדור של כספי היא מהטובות בליגה, ושזה כן מיוחד", נכתב במאמר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עומרי כספי, גולדן סטייט ווריירס, מול קורי ברואר, לוס אנג'לס לייקרס. AP
בוב מאיירס מובך? כספי בעוד פעולה מוצלחת/AP

כמו כן, צוינו הנתונים המעניינים הבאים: 84 אחוזים מהזריקות של כספי העונה מגיעות מקרבת הסל, וכרבע מהן נלקחו אחרי שהוא החזיק בכדור פחות משתי שניות, מה שרק ממחיש את היעילות שלו. בנוסף, בכמעט מ-60 אחוזים מהזריקות שלו מהשדה העונה, כספי לא נדרש לכדרר.

בהמשך הכתבה מצוין כיצד כספי הפך את יכולת החיתוך לסל למהוקצעת, וסופר כי בשנת 2009, לפני שנבחר בדראפט, הוא "התאכזב כשקבוצות רות ביקשו ממנו לשחק בעיקר אחד על אחד, ולא הבינו על מה המשחק שלו באמת מבוסס".

"הוקל לו כשהבין שסגנון המשחק של סקרמנטו היה מבוסס לא מעט על השיטה של פיט קאריל, שדורשת הרבה תנועה ללא כדור. לכן לא מפתיע ששתי העונות הטובות בקריירה שלו עד כה היו תחת השיטה הזו. אבל מצד שני, הרבה מאוד פעמים הקינגס התבססו בכל זאת על מהלכי אחד על אחד, ולעתים קרובות כספי אפילו לא נגע בכדור בהתקפות. לאט לאט הוא הבין שגולדן סטייט יכולה להיות יעד נהדר עבורו ועבור סגנון המשחק שלו. חברים קרובים דחפו אותו לעבר האופציה הזאת כבר כמה שנים. וכבר אחרי אימון או שניים, סטיב קר הבין שיש לו בידיים שחקן רוטציה במחיר מציאה. הוא מתאים בצורה כל כך מושלמת להתקפה של הווריירס, שהג'נרל מנג'ר בוב מאיירס בטח מובך מכך שהצליח להנחית אותו על חוזה מינימום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully