וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב לחצים פוליטיים: קבוצת הסייקלינג נאלצה לשחרר את אורקן הטורקי

רוכב האופניים, שחתם רק לפני שלושה חודשים על חוזה לשנתיים, ביקש להשתחרר עקב ההתחממות במזרח התיכון ולחצים שהופעלו עליו ועל משפחתו בטורקיה. המאמן: "זה שובר לב, מאחלים לו רק טוב"

רוכב אופניים טורקי אחמט אורקן. סייקלינג אקדמי,
נאלצו להיפרד. אורקן עם חברי הקבוצה/סייקלינג אקדמי

קבוצת רכיבת האופניים הישראלית נאלצה היום (חמישי) לשחרר את הרוכב הטורקי אחמט אורקן, לאחר שביקש לעזוב בעקבות לחצים פוליטיים בטורקיה. "אני מודה לקבוצה שהתייחסה אלי כמו משפחה, אמר, "לצערי, האירועים האחרונים לא השאירו לי ברירה". אורקן חתם בקבוצה רק לפני שלושה חודשים לשנתיים, בצעד שנראה כמסר של שלום, אך ההתחממות באיזור המזרח התיכון עשתה את שלה והביאה להחלטה שאקדמיית הסייקלינג הגדירה כ"שוברת לב".

אורקן השלים רק לאחרונה את מחנה האימונים הראשון שלו עם הקבוצה, אחריו הוכרז כשגריר של שלום על ידי מרכז פרס לשלום. אלא שההכרזה האמריקאית על ירושלים כבירת ישראל גרמה לו לבקש להשתחרר. הוא שוחח עם המאמן רן מרגליות, שניסה למצוא דרך שתשאיר את אורקן בקבוצה, אך הלחץ התגבר ולא נותרה ברירה.

"אחמט הוא ספורטאי גדול ואדם נהדר", אמר מרגליות שהתקשה לקבל את רוע הגזרה, "הוא הצטרף לתוכנית שלנו עם חזון ומחוייבות לשים את הספורט מעל הפוליטיקה. זו הייתה החלטה אמיצה. אנחנו מאוכזבים שהוא כוזב, אבל מאחלים לו ולמשפחתו רק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully