וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרב לחזרה: קליבלנד הודיעה שאייזאה תומאס יתאמן בליגת הפיתוח

הרכז שהגיע בטרייד במקומו של קיירי אירווינג נמצא בשלבי הסיום של החלמה מפציעה, וצפוי לערוך את הבכורה בקאבס בתחילת ינואר. בינתיים, הוא ואנטה זיזיץ' נשלחו לקבוצת הבת ב-G ליג

אייזאה תומאס מתקרב בצעדי ענק להופעת הבכורה שלו במדי קליבלנד, ולמעשה למשחקו הראשון מאז נפצע מול קבוצתו הנוכחית, כאשר עוד שיחק במדי בוסטון בגמר המזרח בעונה שעברה. למעשה, הקאבס מצפים לראות אותו על הפרקט כבר במהלך השבוע הראשון של ינואר, אך לשם כך יידרש לו עוד מעט זמן של אימונים.

לצורך זה, הודיעה היום (חמישי) קליבלנד ששלחה את תומאס (יחד עם אנטה זיזיץ') לקבוצתה ב-G ליג (ליגת הפיתוח), קנטון צ'ארג', כדי שישתתף באימוניה. בהתחשב בעובדה שלקבוצת ה-NBA נותר רק עוד משחק אחד עד לחג המולד, ובגיל הממוצע היחסית מבוגר של הסגל, קליבלנד לא צפויה להתאמן באפן אינטנסיבי במיוחד בתקופה הקרובה - ולכן תומאס נשלח להתאמן בצורה רצינית עם הצ'ארג'.

התרחיש האופטימי ביותר מבחינת קליבלנד הוא שתומאס יוכל להשתתף כבר במשחק החגיגי של חג המולד - שחזור הגמר מול גולדן סטייט - אך הם יעדיפו להיות זהירים איתו ולוודא שהוא מוכן לחלוטין לפני שיתנו לו לשחק.

עוד בנושא

סטיב קר: "לעומרי כספי יש הבנת משחק שאין להרבה שחקנים ב-NBA"
ניצחון עשירי ברציפות לגולדן סטייט, 12 נקודות ו-6 ריבאונדים לכספי
למרות 51 נקודות של הארדן: הלייקרס קטעו את רצף הניצחונות של יוסטון

שחקני קליבלנד אייזיה תומאס, לברון ג'יימס, קייל קורבר. GettyImages
בקרוב במדי משחק. תומאס עם קורבר ולברון/GettyImages

* בינתיים, וינס קרטר בן ה-40 (בחודש הבא 41) התייחס לאפשרות שברוקלין תתלה את הגופיה שלו לאחר שיפרוש. "כמובן שהייתי רוצה שזה יקרה", אמר שחקן סקרמנטו, שבילה חמש שנים בנטס בגלגולם הקודם כניו ג'רזי, "בעתיד, ארצה להגיע לאולם ולראות על התקרה את השם שלי מתנוסס. זהו חלום שמתגשם עבור כל שחקן. זו מטרה עבורנו, כי זה אומר שהייתה לך קריירה פנומנלית עם הקבוצה. אין סיכוי שאסרב לכך, זה בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully