וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא ניצחה את הפועל נצרת עילית 0:3 ועלתה זמנית לפסגה

הקבוצה של מסאי דגו עבדה קשה לפני שזיקרי (81) פדידה (90) ודוד (93) הקפיצו אותה מעל הפועל ת"א. אחי נצרת אכזבה עם 0:0 מול בני לוד, 0:1 מפתיע לנשר על ראשל"צ, הרצליה אחרונה

שחקן הפועל כפר סבא, עומר פדידה. ברני ארדוב
שוב בפסגה. פדידה/ברני ארדוב

המחזור ה-15 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) כשבמוקד גירדה הפועל כפר סבא 0:1 קשה על הפועל נצרת עילית. מכבי אחי נצרת סיימה ב-0:0 עם בני לוד ועירוני נשר הפתיעה עם 0:1 על הפועל ראשון לציון.

הפועל כפר סבא - הפועל נצרת עילית 0:3

הירוקים התאוששו, בקושי, מהתבוסה 4:1 לעירוני ניר רמת השרון בדרבי השרון בשבוע שעבר, ואל תתנו לתוצאה לבלבל אתכם. המארחת נראתה רע מאוד, עד שרועי זיקרי דחק מקרוב בדקה ה-81. בתוספת הזמן הוסיפו עומר פדידה ועידן דוד, וסגרו עניין. נצרת עילית עם משחק רביעי רצוף ללא ניצחון, אך הפעם האורחת תשמח על הנקודה שצברה.

הפועל מרמורק - עירוני ניר רמת השרון 0:1

אחרי ה-1:4 הגדול על הפועל כפר סבא במחזור הקודם והניצחון בגביע על הפועל כפר שלם, רמת השרון של המאמן חיים שאבו ירדה לקרקע. מרמורק מצידה חגגה ניצחון דרמטי וחשוב, בזכות עידן שריקי הוותיק והטוב שכבש בדקה ה-88.

שחקני הפועל חדרה חוגגים עם אסי גומה. שלומי גבאי
הוריד את הרצליה למקום האחרון. גומה/שלומי גבאי

עירוני נשר - הפועל ראשון לציון 0:1

תגידו מזל טוב לנועת הטבלה ערב המחזור, שקטעה רצף של שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון וחלפה על פני מכבי הרצליה בדרך למקום ה-15. עבור הכתומים של ניר ברקוביץ' זהו עם משחק ליגה רביעי רצוף ללא ניצחון. עלי כנעאנה כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-90.

מכבי הרצליה - הפועל חדרה 2:1

שלוש נקודות יקרות לחדרה, בעוד הצרות של הרצליה המסובכת בתחתית נמשכות, כשהניצחון של נשר הוריד את המארחת למקום האחרון בטבלה. אילון ירושלמי כבש ראשון (3), ראול אספירה איזן (45), אך אסי גומה הכריע (49).

מכבי אחי נצרת - בני לוד 0:0

אחי נצרת לא הצליחה לנצל את העובדה שקטמון והפועל תל אביב ישחקו ביום שני כדי לשפר עמדות בצמרת, והיא תתנחם במשחק ליגה רביעי רצוף ללא הפסד. לוד אמנם מתאוששת מהסנסציה הגדולה בגביע וההדחה לבני מוסמוס, אך היא עדיין מסובכת בתחתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully