וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: היועץ המנטלי קשר את ידי השחקנים באימון

21.12.2017 / 16:53

אילן בכר חילק את השחקנים לזוגות וקשר את ידיהם על מנת לבחון האם הם מסוגלים לצאת מסיטואציות מורכבות. במועדון פנו לאור אינברום, שמחזיק בהצעות מקבוצות צמרת, ולכן קיים ספק האם יסכים להצטרף

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ריצ'רד מולר נילסן המנוח היה האחרון שקשר את ידי שחקני הנבחרת במהלך האימון, אולם היום (חמישי) בצהריים קיבלו שחקני מכבי פתח תקוה שחזור לימים ההם בנבחרת הלאומית. שחקני הקבוצה הגיעו היום לאימון כשהיועץ המנטלי אילן בכר המתין להם עם חבלים, כששתי לולאות נמצאות בקצוות שלהם.

בכר קשר את ידי השחקנים שהתחלקו לזוגות, ואלו התבקשו לבצע משימה שבסופה הם יצליחו להשתחרר מהחבלים בהם נקשרו, שכל שחקן תלוי בחברו על מנת להצליח במשימה. יש לציין כי אף אחד מהזוגות לא הצליח להשתחרר, ולבכר היה מוסר השכל: "גם כשאתם נמצאים בסיטואציה קשה מאוד, גם כשנראה שאפשר לאבד את התקוה, אפשר להשתמש במחשבה כדי לצאת מסיטואציות קשות" אמר להם.

עוד בנושא:

לוזון כעס: "לכמה מצבים הגענו?". שחקנים: "עושים לניניס עוול"
קהל מכבי פתח תקוה קרא למימר להתפטר: "המאמנים הם כלי ניגוח לאוהדים"

שחקן מכבי פתח תקוה ז'והאן מרסיאל. קובי אליהו
ערך אימון מלא. ז'והאן מרסיאל/קובי אליהו

באימון עצמו הבלם ז'והאן מרסיאל ערך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק מול הפועל חיפה, כשמסתמן ששרון מימר ישחק באותו הרכב ששיחק במשחק האחרון. לירוי צעירי התאמן ויהיה בסגל. בנושא אחר, במועדון פנו במהלך השבוע לנציגי אור אינברום על מנת לברר האם ניתן לצרף אותו לקבוצה. אינברום מחזיק בהצעות מקבוצות צמרת, בינהן הפועל חיפה ובית"ר ירושלים, ולכן לא ברור כרגע האם יסכים להצטרף.

עוד באותו נושא

לוזון כעס: "לכמה מצבים הגענו?". שחקנים: "עושים לניניס עוול"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully