וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון כעס: "לכמה מצבים הגענו?". שחקנים: "עושים לניניס עוול"

17.12.2017 / 8:49

אכזבה במכבי פתח תקוה: פסר ומגבו הופתעו מההרכב והסגל, בקבוצה מצפים ממימר לשיפור שיוביל לפלייאוף העליון אחרת לא ימשיך. ביקורת על החילופים ההגנתיים. היווני מאוכזב, טאדה יעזוב?

רישאר סומא שחקן מכבי פתח תקוה (משמאל) חוגג עם נאור פסר. ברני ארדוב
סומא ופסר יתחרו על העמדה?/ברני ארדוב

במכבי פתח תקוה מאוכזבים מאוד בעקבות התיקו הביתי מול מ.ס אשדוד, שהרחיק את הקבוצה צעד נוסף מהמטרה שלה בסוף הסיבוב הנוכחי - הפלייאוף העליון. "אולי לא ספגנו שלושה משחקים ברציפות, אבל מי שרואה את הקבוצה מקרוב מבין שבניגוד לעונה שעברה, לקבוצה הזאת אין יכולת הרתעה והיא לא מסוגלת לגמור משחקים מוקדם. בניגוד למשחקים הקודמים הגענו למצבים, אבל זה עדיין לא מספיק. במקום לדרוס אותם, עשינו שני חילופים הגנתיים, אחד מהם אחרי הגול של אשדוד. זאת התוצאה. השארנו להם שתי נקודות במתנה", אמר אחד השחקנים בסיום על קבוצתו, שכבשה שני שערים בחמישה משחקים.

בסיום המשחק קראו חלק מהאוהדים לשרון מימר להתפטר, אך הוא כמובן לא מתכוון לעשות זאת ומאמין שיוכל לקדם את הקבוצה במחזורים הבאים. מימר הגיב: "אני מאמן מספיק זמן כדי לדעת שזה חלק מהמשחק. אף אחד לא אוהב לשמוע קריאות כאלה. הקהל שלנו מנתח תוצאות ולא מנתח דרך". מי שהופתעו מאוד מפרסום ההרכב והסגל הם הקפטן נאור פסר, שחשב שיפתח בהרכב, ואורי מגבו שישב ביציע. בסיטואציה מסוימת, בה סומא ימשיך לפתוח כמגן שמאלי ופסר יתחרה איתו על העמדה הזאת, מגבו עשוי לעזוב.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1
קהל מכבי פתח תקוה קרא למימר להתפטר: "המאמנים הם כלי ניגוח לאוהדים"
מכבי חיפה על דמארי: "הצוות הגדיר כללים ברורים". מחאה נגד השחקנים

סוטיריס ניניס שחקן מכבי פתח תקוה לפני נייג'ל האסלביינק שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
לא מקבל הזמדנות. סוטיריס ניניס/אדריאן הרבשטיין

במועדון כבר החליטו כי אם מימר לא יוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון ולא ישפר את רמת המשחק הוא לא ימשיך עונה נוספת, אך בשלב זה מצפים ממנו לשיפור מהיר. אבי לוזון נכנס בסיום לחדר ההלבשה וכעס על השחקנים כשאמר: "החמצנו והם עשו את הגול משום מקום. לכמה הזדמנויות הגענו? כשלא מבקיעים אז מקבלים". שחקנים בקבוצה הדגישו שוב את העובדה שלירוי צעירי חסר מאוד, אך בלי קשר ציינו לטובה את יניב בריק - ששוב סיים כשחקן שרץ הכי הרבה בקבוצה (11.3 קילומטר). פתח תקוה תקיים היום אימון שחרור, כשבמועדון שמים דגש מיוחד על התנהלות השחקנים באימונים. שרון מימר כבר הבהיר לשחקנים כי שחקן שיענה לצוות ייצא מהאימון, כפי שקרה בשבוע שעבר כששלומי ארבייטמן ענה לעוזר המאמן והתבקש לצאת החוצה למספר דקות.

במועדון כבר פוזלים לעבר ינואר, וכפי שפרסמנו החליטו כי אחד הזרים יעזוב. העדיפות של שרון מימר הייתה לשחרר את סוטיריס ניניס, ששוב לא שיחק אתמול, אך הבעיה שמונעת את שחרורו היא העובדה ששיחק בשתי קבוצות העונה ולא יכול לעבור לקבוצה שלישית. חלק משחקני הקבוצה טוענים כי "עושים לו עוול, הוא שחקן טוב ולא יכול להיות שהוא אפילו לא חלק מהרוטציה". בפתח תקוה אמרו כי ניניס לא נכנס למגרש משום שמימר לא רצה להוציא את אחד הזרים שלו. גרגורי טאדה שמאכזב לאחרונה ירד לספסל והוא עדיין נבחן בזכוכית מגדלת. אם ניניס לא יעזוב, טאדה עשוי לשלם את המחיר, גם מכיוון שמימר רוצה להחתים שחקן התקפה. למרות השער, גם רישאר סומא עדיין מתנדנד. בסביבתו של ניניס הבהירו השבוע כי הוא לא מתכוון לעזוב לליגות שייפתחו במהלך פברואר או מרץ, זאת בעקבות אפשרות שהעלו במועדון לפיה כרטיס השחקן שלו "יוקפא" בבקרה.

אירוע מוזר קרה בתחילת המשחק, כשהקפטן השני צחי גיגי, שהיה אמור לענוד את הסרט בעקבות העובדה שנאור פסר ירד לספסל, העביר אותו ללידור כהן. הסיבה: הקשר חגג יום הולדת והשוער בחר להעביר אליו את הסרט. לידור כהן סיכם: "אפשר להגיד שאנחנו נאיביים. מגיעים לארבעה או חמישה מצבים ולא מצליחים להבקיע. חבל מאוד. הקריאות תתפטר? שרון לא יכול להיכנס למשחק ולתת גול. הקריאות מיותרות. אנחנו צריכים לדעת 'להרוג' משחקים. כשאתה לא נותן גול, אתה מסתכן בצד שני. ידענו שאם אנחנו מנצחים אנחנו קופצים למעלה. בליגה הזאת שני ניצחונות או הפסדים ואתה מועמד לירידה או לפלייאוף עליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully