וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בג'ודו: זהב לטוהר בוטבול, שניצח את שגיא מוקי בגמר

21.12.2017 / 21:15

בוטבול זכה בזהב במשקל של עד 81 ק"ג. גם אורי ששון עם זהב, אחרי שניצח את פיטר פלצ'יק במשקל של עד 100 ק"ג. במהלך האליפות נערך טקס פרידה מהמדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי

אורי ששון ג'ודוקא ישראלי. רויטרס
גם לו יש זהב. אורי ששון/רויטרס

אליפות ישראל בג'ודו התקיימה היום (חמישי) ברעננה כשבמוקד טוהר בוטבול, שמתחרה בדרך כלל במשקל של עד 73 ק"ג, גבר על שגיא מוקי והפך לאלוף ישראל במשקל של עד 81 ק"ג. גם אורי ששון זכה באליפות במשקל של עד 100 ק"ג כשניצח את פיטר פלצ'יק. עוד לפני כן, התקיימה הפתעה גדולה במשקל של עד 66 ק"ג: טל פליקר, הג'ודוקא המדורג שני בעולם, הודח כבר בקרב הראשון שלו על ידי אופק שני המוכשר. אופק שלט בקרב מפתיחתו וניצח עם שני ווזארי לעומת אחד של יריבו.

אצל הנשים נרשמה גם הפתעה מסוימת כאשר נועה מינצקר הפסידה לשיר קלנר. האליפות שנערכה היום באולם מטרווסט ברעננה מהווה גם הכנה לאיגוד הג'ודו לקראת אליפות אירופה שתיערך בישראל בחודש אפריל הקרוב. בנוסף, במהלך האליפות נערך גם טקס לכבודה של ירדן ג'רבי, זוכת מדליית הארד מאולימפיאדת ריו דה ז'ניירו 2016, שפרשה.

אלופי ישראל נוספים: אופק שני (במשקל של עד 73 ק"ג), בר פרין (במשקל של עד 70 ק"ג), גילי שריר (במשקל של עד 63 ק"ג), בטינה טמלקובה (במשקל של עד 57 ק"ג), עמרי קניון (במשקל של מעל 78 ק"ג), לי קוכמן (במשקל של עד 100 ק"ג) ואסף חן (במשקל של עד 90 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully