וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שופט ה-NBA המושחת שוב מסתבך, דריל סטרוברי מתוודה

טים דונהי נעצר לאחר שאיים על אדם אחר בגרזן, אגדת הבייסבול עם סיפורים מפתיעים על הזמן שבו היה מכור לסקס, וגם: באצטדיון האמירויות מתמודדים עם מזיקים מטרידים במיוחד

אימג'בנק GettyImages

טים דונהי כבר הסתבך בעבר בפלילים ואף ריצה עונש של למעלה משנת מאסר בשל הטיית משחקים בליגה הטובה בעולם, וכעת הוא מעורב בשערוריה חדשה. באתר הרכילות TMZ דיווחו הבוקר כי דונהי נעצר בפלורידה אחרי שאיים להכות אדם אחר בגרזן. בחקירתו מסר דונהי למשטרה כי ניסה להגן על בתו מפני אדם שצרך סמים יחד איתה, ואיים בגרזן רק כשחש מאוים, מתוך הגנה עצמית. עוד לא ברור כיצד זה יסתיים, אבל אין ספק שגרסתו נשמעת מופרכת.

טים דונהי. AP
שוב בכותרות. טים דונהי/AP

דריל סטרוברי מתוודה

כוכב העבר של עולם הבייסבול, דריל סטרוברי האגדי, סיפר בראיון לדוקטור אוז על ההתמכרות שלו לסקס: "זה היה משוגע. בין האינינגס הייתי נכנס לבית המועדון ולוקח איתי בחורות, חוזר לשחק, חוזר למועדון וחוגג במסיבה קטנה משלי בזמן המשחק". סטרוברי סיפר שמאז הוא עבר טיפול שעזר לו להיגמל מההתמכרות, ושהוא אדם שונה. הוא גם הבהיר שההתנהגות שלו באותה תקופה "לא הייתה טובה בשביל אף אחד".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

שחקן האדרספילד מציע - משקה חינם לכל אוהד שיגיע למשחק החוץ

אווירת הכריסמס מוציאה את המיטב גם מכדורגלני אנגליה: קשר האדרספילד מתיאס יורגנסן פרסם בחשבון הטוויטר שלו את ההצעה המפתה הבאה - כל אוהד שיתלווה לקבוצה למשחק החוץ המסקרן מול סאות'המפטון יקבל ממנה משקה חינם על חשבונו. המחווה הנדיבה של יורגנסן צפויה לעלות לו כ-8,000 ליש"ט. אחלה יוזמה.

מכת חולדות בתאי הצפייה של אוהדי ארסנל

אם אתם אוהדי ארסנל וחשבתם על הרפתקה יקרה ויוקרתית באצטדיון האמירויות, כדאי שתחשבו שוב: משפחה של חולדות השתלטה על אזור תאי ה-VIP של אוהדי ארסנל, וכעת יש חשד להרעלת מזון של כל המאכלים המוגשים במקום. החשד של אנשי ארסנל התעורר רק לאחר שהוגשו מספר תלונות על צחנה העולה באזור, ונכון לכתיבת שורות אלו, חלק מהחולדות טרם אותרו. ראו הוזהרתם.

המזנון של מתחם ה-VIP באצטדיון האמירויות, ארסנל. AP
זהירות, עכברים/AP
  • עוד באותו נושא:
  • טים דונגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully