וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הדחתו מההרכב: דמארי הזמין את שחקני מכבי חיפה לארוחה

21.12.2017 / 12:31

החלוץ שאיחר להתמודדות מול בני יהודה שוחח עם הצוות המקצועי וחוזר להתמודד על מקומו בהרכב. קאיו נלקח לשיחה, יתפקד מאחורי החלוץ. יונתן לוי עשוי שוב לפתוח

שלומי גבאי

אחרי חופשה בת יומיים, שחקני מכבי חיפה שבו אתמול לאימונים והחלו בהכנות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע. לאחר אימון הערב שנערך אתמול, יצאו השחקנים לארוחת גיבוש. במועדון סיפרו כי מי שהזמין את השחקנים לארוחה הוא החלוץ עומר דמארי, זאת בעקבות פרשת הדחתו מההרכב לפני המשחק מול בני יהודה עליה דיווחנו לאחר המשחק. במועדון סיפרו כי דמארי שוחח עם הצוות המקצועי ושם את העניין מאחוריו. כעת, דמארי חוזר להתמודד על מקומו בהרכב. "עומר מקצוען, כל מה שהיה מאחורינו", אמרו. שני שחקנים נוספים, קלאוס וגיורגי קוסטדינוב, השתתפו בתשלום לאחר שאיחרו לאחד האימונים לפני מספר ימים.

במכבי חיפה עדיין לא החליטו לגבי עתידו של קאיו בחלון ההעברות, אבל משיחה שנערכה עם השחקן בשבוע שעבר ניתן ללמוד כי מוחמד אלאך מתכוון לתת לו הזדמנות נוספת. לקאיו הובהר כי מעתה הוא יתופקד בעיקר מאחורי החלוץ ובכך יתחרה עם גילי ורמוט וסינטאיהו סלליך, שיכול לשחק גם באגפים, על התפקיד הזה. יחד עם זאת, בשיחות עם סוכני שחקנים הבהירו במועדון בימים האחרונים כי הם מחפשים גם קשר עושה משחק, מה שמרמז על כך שבמועדון בודקים גם חלופות למקרה שימשיך ביכולת הירודה מאז הגיע משוויץ. ביוון טוענים כי בפאוק סלוניקי לא מעוניינים בסטפנוס אתנסיאדיס ולכן הוא יישאר במכבי חיפה עד תום העונה. בחיפה טוענים כי עד כה לא התקבלה פניה לגביו, אך ייתכן שלקראת סיום החלון, אם ימשיך לא להרשים את הצוות המקצועי, ינסו להעבירו לשם תוך מימון חלק משכרו.

עוד בנושא

התלבטות בנוגע להחזרת בן הרוש לסגל. חבריו: "הוא שעיר לעזאזל"
מכבי חיפה רוצה לשחרר את בן הרוש. מקורביו: לא יוותר על החוזה

עומר דמארי, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוזר להתמודד על מקום בהרכב. דמארי/אדריאן הרבשטיין

חיפה הודיעה אתמול כי שלומי אזולאי חזר לאימונים מלאים, זאת לאחר הניתוח שעבר לפני כחודשיים בהלסינקי. השחקן עבר אתמול בדיקת MRI ממנה עלה כי הוא רשאי לחזור לאימונים מלאים. בחיפה נוטים שלא להחזירו לסגל כבר במשחק בבאר שבע ולאפשר לו מנוחה נוספת. ההערכה היא שאזולאי ייכלל בסגל במשחק מול הפועל עכו במחזור הבא. גיורגי קוסטדינוב וסטפנוס אתנסיאדיס לא התאמנו אתמול ולא אמורים להיכלל בסגל. שני האימונים שנערכו אתמול בכפר גלים כללו אימון כושר ומשחקונים, ובניהם שהו השחקנים במתחם. "היו שני אימונים מאוד אינטנסיביים, אבל אין מה להתלונן. נתנו לנו חופשה ארוכה יחסית, ועכשיו צריך להגביר את הקצב".

בחיפה עדיין לא החליטו האם להחזיר לסגל את עומרי בן הרוש, כשיונתן לוי הצעיר עשוי לקבל הזדמנות נוספת. אתמול טענו חבריו של בן הרוש כי הוא "הפך לשעיר לעזאזל" בעקבות מצב הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully