וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "מעולם לא היו לי בעיות עם טל בן חיים"

21.12.2017 / 10:40

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת קרית שמונה והתייחס לבלם המסופסל: "בטוח שהוא עוד יחזור לשחק". על דור מיכה: "לא מעורב בעניינים חוזיים". על ההמשך: "צריך להעביר מסר שהתעוררנו כדי להישאר, ולא לכמה שבועות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי שזכתה בגביע הטוטו וניצחה 1:2 בטדי את בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב רוצה להמשיך את המומנטום כשתארח ביום שבת (20:30) את עירוני קרית שמונה של חיים סילבס ותנסה להשיג עוד ניצחון שיצמיד אותה לצמרת הגבוהה. ג'ורדי קרויף ערך היום מסיבת עיתונאים עם אייל גולסה שבה הוא התייחס לשאלות על היכולת לאחרונה, התכניות לינואר ועתידם של דור מיכה וטל בן חיים הבלם.

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
רוצה ניצחון שלישי רצוף. ג'ורדי קרויף/יוסי ציפקיס

ג'ורדי החמיא לחיים סילבס מאמן קרית שמונה: "הוא מאמן שתמיד מגיע למשחק עם כמה תוכניות, הוא יכול להתאים את עצמו והוא משנה שיטות אחת לכמה זמן, ולכן אתה צריך להיות תמיד מוכן. בגלל זה אני מחבב אותו".

על קרית שמונה: "הכי חשוב זה לשחק עם התשוקה והרצון שהפגנו במשחקים הקודמים. זה צריך להיות דבר בסיסי. אנחנו מודעים לכך שיהיו לנו פחות מרווחים בהגנה, ונצטרך להתאים את עצמנו ולהתמודד מול הקושי הזה. צריך להעביר מסר שקמנו והתעוררנו כדי להישאר, לא רק לכמה שבועות בודדים".

על הפצועים שחזרו: "אתה מכין את עצמך לפציעות כאלה ואחרות, אבל כשזה קורה לשלושה-ארבעה שחקנים מרכזיים שרובם משחקים באותן עמדות, זה יכול לפגוע בקבוצה. אבל עכשיו הם חזרו וזה עוזר לנו להשתפר, אני חושב ששחקנים אחרים מרגישים טוב עם זה. אנחנו מנסים להדביק את הפער שיצרנו בעצמנו".

על המוכנות של שחקניו לקראת משחק מול יריבה פחות אטרקטיבית כביכול: "אלו אותן שלוש נקודות, ובכל מקרה זה מבחן למנטליות שלנו, כי אנחנו צריכים להראות את אותה תשוקה בכל משחק. אפשר לשחק טוב ופחות טוב ביום נתון, אבל הרעב חייב להיות שם. ברור שזה משחק שונה, אבל אנחנו חייבים להעביר מסר ולהוכיח שאנחנו רוצים ויכולים להתמודד על האליפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף עם אייל גולסה. יוסי ציפקיס
עם הראש בקרית שמונה. ג'ורדי וגולסה/יוסי ציפקיס

על שינויים אפשרים בינואר: "אם נמשיך להציג יכולת טובה, אז האמונה בקבוצה תהיה גדולה יותר. אני לא חושב על זה יותר מדי עכשיו, אלא על המשחק הבא. אני מרוצה מהתגובה של הקבוצה למצב שהיינו בו. אנחנו צריכים למצוא את האיזון הנכון בין אופי לכישרון. האוהדים כועסים כשהם מפסידים, אבל הם מבינים את זה אם הם רואים שהקבוצה נותנת הכל. אני חושב שהקהל היה מאוכזב מאיתנו העונה בגלל שהוא הרגיש שלא נתנו הכל, אבל אי אפשר להגיד את זה עכשיו".

על דור מיכה, שעל פי הדיווחים עשוי לעזוב לחו"ל, אמר: "אני לא מעורב בעניינים חוזיים, אני לא מודע למספרים ובמצבנו הנוכחי, אני רוצה לעסוק בעבודה שלי ולהתרכז בלנצח משחקים. אל תשכחו שלפני שבועיים היינו יכולים להיות במרחק 10 נקודות מהמקום הראשון, לכן אני מעדיף להתרכז במה שכן תלוי בידיים שלי. כולנו יודעים כמה דור חשוב, אבל כולנו מודעים לכך ששחקנים רוצים לפעמים לזכות בכל הקופה, וצריך למצוא את האיזון בעניין הזה".

על טל בן חיים הבלם והאפשרות שיעזוב: "מעולם לא היו לי בעיות עם טל בן חיים. אם היו לנו בעיות, כנראה שאחד מאיתנו לא היה פה היום. הוא פתח לדעתי ב-85 אחוז מהמשחקים. במשחקים האחרונים הקבוצה הגיבה טוב, אבל אני בטוח שהוא עוד יחזור לשחק ויראה את היכולות שלו. לי, בכל אופן, אין שום בעיה איתו".

על תחושותיו בתור מאמן: "יום אחד אתה יכול להיות על הטיסה הביתה, ולפעמים הגורל מחליט שאתה קרוב שוב למטרה. אני מודע לכך שלהיות מאמן זה גם להתמודד עם מצבים כאלה. ללא ניצחון בשבת, כל מה שעשינו בשבועיים האחרונים היה לחינם".

על הרוטציה: "זה החלק הלא נעים בעבודה בתור מאמן. אני אוהב את כל השחקנים גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית, אבל אני מנסה לקבל החלטות שמותאמות למשחקים ספציפיים, ואני יודע שלפעמים זה לא פייר כלפי שחקנים, ולכן אני תמיד משתדל להסביר להם את הסיבות. יובל שפונגין לא היה בסגל במשחק הקודם והסברתי לו למה".

seperator

אייל גולסה הוסיף: "עכשיו אנחנו נראים יותר רעננים, אבל הכי חשוב זה להמשיך לנצח. אני רוצה להביא את היכולת הכי טובה. שמחתי ללמוד את התפקיד החדש שנתנו לי, למרות שלא אהבתי אותו בהתחלה. אני נוגע הרבה בכדור ואני ממש דומיננטי, אבל אין לי בעיה לשחק בכל עמדה. למדתי המון מגל אלברמן, יש לו המון ניסיון והוא שחקן ענק שעזר לי מאוד".

על הכושר הטוב של הקבוצה לאחרונה: "לא חושב שנבוא שאננים. נבוא באותן אנרגיות, לשלוט במשחק ולקחת את הנקודות, כי אין משהו אחר".

על ההתאוששות מהפציעה: "היה קשה להסתכל על החברים מבחוץ וגם להיות בתקופה פחות טובה, אבל אני יכול רק לקוות שהכושר הטוב שלי יימשך".

על הציוות שלו עם אבי ריקן ודור מיכה בקישור: "אני מרגיש הכי בנוח עם השחקנים האלה בקישור, אבל יש לנו את רודריגס, סושיץ' ובאטוקיו שהם שחקנים מצוינים".

על המרדף אחרי באר שבע בצמרת: "דיברנו בחדר ההלבשה על זה שהכל תלוי בנו. אני שמח שהתאוששנו, אבל צריך להמשיך כי אם לא נעשה את זה, אז לא עשינו כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully