וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הציעה: גוטליב תמורת שחקנים וכסף, הפועל תל אביב סירבה

האדומים סירבו לעסקת טרייד עם בית"ר, אך מחכים לעגייב ללא קשר לבלם ומאמינים שהוא ישוחרר ללא תמורה. מבוכה מההופעה מול דימונה, שחקן: "היינו קרובים לעשות בושות, העיקר שעלינו"

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
נפצע וכמעט הובך. קובי רפואה/מגד גוזני

עוד ערב שלא ממש הוסיף לגאווה האדומה, שגם ככה נמצאת איפשהו בתחתית, עבר אמש (רביעי) על הפועל תל אביב במושבה כשזו גירדה ניצחון של 1:2 בסיבוב ז' של גביע המדינה מול מ.ס דימונה מתחתית ליגה א' דרום. חוץ מהרבה מבוכה שנרשמה אתמול לאורך דקות ארוכות במשחק, הפועל תל אביב לא ממש תרצה לזכור משהו מהמשחק הזה. "היינו קרובים לעשות בושות", אמר אחד השחקנים. "העיקר שעלינו שלב. מכל השאר נצטרך פשוט לשכוח".

אם לא מספיקה היכולת הדלה, גם הסיפור עם מאמן הקבוצה קובי רפואה, שכנראה שבר את ידו לאחר תיקול לא מכוון של שחקן דימונה לא ממש הוסיף חיוכים באדום. "אם קובי צריך להישאר במשחק כזה עם יד שבורה, זה לא אומר עלינו דברים טובים", הודה אחד השחקנים. בכדי לסכם את הערב הזה, שבעיקר הוציא אנחות רווחה מהאדומים, נעצר מתנדב במועדון שאחראי על הכנסת הנכים לאצטדיון על ידי המשטרה כשנצפה, לטענתה, כשהוא זורק בקבוק על אוהדי דימונה. כבוד זה לא הוסיף ממש למועדון.

עוד בנושא:

גביע המדינה: הפועל תל אביב עלתה לסיבוב ח' אחרי 1:2 דרמטי על מ.ס. דימונה

שחקני בית"ר ירושלים יוסי בניון, אמיר עגייב על הספסל. ברני ארדוב
מצהוב שחור לאדום? אמיר עגייב עם יוסי בניון/ברני ארדוב

קובי רפואה שמיהר בסיום לבית החולים עוד הספיק להתראיין במשך דקה ואמר: "יש משחקים כאלה בגביע. העיקר הוא לעבור שלב". ונראה ששם ישארו הדברים אם זה תלוי רק בהפועל תל אביב. עם זאת, היכולת אתמול תרמה למסע השכנועים של רפואה לקראת ינואר. המאמן רוצה להחתים בקבוצה לפחות ארבעה שחקנים: מגן שמאלי, קשר ושני שחקני התקפה. בשיחות בין ההנהלה למאמן, הודו בעלי הקבוצה כי נעשו לא מעט טעויות בבניית הסגל העונה. מלבד החיזוק שרפואה מצפה לו בחודש הבא, נראה כי פרט לשחקנים בודדים, רוב הסגל עד סוף העונה יהיה במבחן וכרגע נראה כי הוא יעבור עוד מהפכה בקיץ. כרגע רפואה בעיקר רוצה להחתים לפחות זר אחד איכותי בקבוצה, כזה שיהיה ניתן לבנות עליו גם לליגת העל.

בכל הקשור לעניין החיזוק, המאמן האדום בעיקר תלוי באדי גוטליב ותוצאות הבוררות שלו. אם הבלם יימכר, למאמן יהיו סכומים גבוהים להחתים שחקנים, אך אם לא, התקציב של המאמן יהיה קטן משמעותית. כחלק מעניין זה, בין הפועל תל אביב לבין בית"ר ירושלים כבר התנהלו מגעים רציניים להעביר את גוטליב לבירה. אולם במקום סכומים משמעותיים בבית"ר הציעו את אמיר עגייב וציון צמח ותשלום נמוך בנוסף תמורת הבלם. בהפועל תל אביב כבר סירבו לעסקה זו ושם מחכים לעגייב בלי קשר לגוטליב. האדומים מאמינים כי הקשר ישוחרר גם ככה ללא תמורה וכשזה יקרה, הוא ככל הנראה יחתום בהפועל תל אביב, כאשר עגייב כבר העביר מסרים לאנשי הקבוצה כי הוא מעוניין להצטרף למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully