וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל תל אביב עלתה לסיבוב ח' אחרי 1:2 דרמטי על מ.ס. דימונה

מוליכת הלאומית פיגרה 1:0 עד הדקה ה-75 משער סנסציוני של יוני רביבו (16), אבל גלבאן המחליף השווה (75) ואקסברד הפך (88) עם הקפצה מקרוב. זגורי החליק לעבר רפואה שמעד ונפצע בידו, חשש לשבר

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
לא נעים. רפואה/מגד גוזני

זה לא היה קל, זה ממש לא היה יפה, אבל השורה התחתונה היא החשובה: הפועל תל אביב עלתה הערב (רביעי) לסיבוב ח' של גביע המדינה אחרי 1:2 דרמטי וקשה על מ.ס דימונה. מוליכת הלאומית התקשתה מאוד מול קבוצת התחתית מליגה א' וראתה את יוני רביבו מדהים עם שער יתרון בדקה ה-16. השער הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-75 אבל אז הגיע פדרו גלבאן המחליף עם שוויון ושתי דקות לפני סיום הזמן החוקי עידו אקסברד הפך עם הקפצה מקרוב אחרי בישול של אביחי ידין המתקמבק.

האירועי הביזארי במשחק הזה התרחש קצת לפני ההפסקה כשליאל זגורי נדחף וגלש לעברו של קובי רפואה מאמן האדומים שהתרסק על הדשא ונפצע בידו. רפואה נחבש בידו וחזר מההפסקה למרות שיש חשש שהוא סובל משבר ביד. המאמן יכול לסמן עוד וי אחרי שהעלה את קבוצתו גם לפסגת הלאומית, אך בהחלט צריך להיות מודאג מהיכולת שהיתה המשך ליכולת בתיקו מול הפועל רמת גן במחזור החולף. האורחים יחזרו למאבקי התחתית שלהם בליגה בתחושת פספוס ענקית.

קובי רפואה נשם לרווחה בסיום: "מבחינתנו זה לעבור שלב, תמיד בהפועל תל אביב זה קשה ולא משנה נגד מי אתה משחק. בשבילנו היה חשוב מאוד לעלות ולא משנה היכולת. מבחינתנו זה היה רק לסמן וי. איך היד שלי? אחרי ניצחון הכול בסדר. הם הפתיעו אותנו, כבשו שער, הגענו להמון מצבים וחצאי מצבים והחמצנו אז היה קצת לחץ. בגביע קשה מאוד לתקן. היה חשוב לעבור שלב, סימנו וי ואנחנו ממשיכים הלאה למשימות שלנו בליגה. יש משחקים כאלה, גם לקבוצות כמו מכבי תל אביב. זה גביע וזה קשה וזו חגיגה לקבוצות כמו דימונה". על גלבאן: "אני לא יודע איזו מחשבה יש עליו, כל ההחלטות שלי מקצועיות נטו בלבד וזה לא קשור אליו או אל מישהו אחר. הוא עשה את שלו כמו שצריך והכול בסדר".

מוטי ברשצקי הפועל תל אביב. מגד גוזני
מוטי ברשצקי בפעילות/מגד גוזני

מהלך המשחק

דקה 13: איזו החמצה גדולה. שחר הירש הוריד לאקסברד, שנותר לבד מול אלמקייס, אבל בעט ממצב מצוין החוצה.

דקה 16: גול! ליאל זגורי הוציא את דימונה למתפרצת מהירה ומסר רוחב ליונתן רביבו, שבעט לפינה הרחוקה וקבע 0:1 מפתיע לדימונה.

דקה 31: טל בנש בעט חלש מאוד מצד שמאל של הרחבה, אלמקייס קלט.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
יוני רביבו מ.ס. דימונה. מגד גוזני
טירוף של דימונה/מגד גוזני

דקה 40: ליאל זגורי מדימונה הוכשל וגלש בטעות לרגליו של קובי רפואה, שנפל ונפצע בידו. המאמן נזקק לחבישה וככל הנראה שבר את ידו. איזה חוסר מזל למאמן.

דקה 43: אקסברד בעט חלש מ-16 מטר, אלמקייס לקח בקלות.

דקה 47: כמעט שער שני של דימונה כשפיראס עוואד פרץ בימין ובעט שטוח כדור שפספס במעט את הפינה של אריק ינקו.

דקה 53: שחר הירש ניסה להפציץ מרחוק עם כדור שטוח וחזק שפספס בחצי מטר את הקורה של אלמקייס.

דקה 66: אביחי ידין חזר לשחק אחרי תקופה ארוכה מאוד שבה היה מושבת כשניר לקס היה זה שפינה את מקומו.

seperator

דקה 69: דניאל גרץ המחליף ניסה לבחון את אלמקייס עם בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה אבל לא מספיק חזקה והשוער הדף.

דקה 74: וואו, ידין המחליף כמעט כבש שער יפהפה בבעיטה מ-25 מטר אבל הכדור שלו ננעץ במשקוף של אלמקייס. איזה מזל לדימונה.

דקה 75: גול! הלחץ של הפועל תל אביב נשא פרי. אדי גוטליב בעט כדור חזק מחוץ לרחבה, אלמקייס הדף לא טוב ופדרו גלבאן המחליף המשיך מקרוב לרשת. 1:1 דרמטי במושבה.

דקה 89: גול! ידין נגח לאחור ומצא את עידו אקסברד שניצל קיפאון בהגנת האורחים ובעט מעל ידיו של אלמקייס. 1:2 להפועל תל אביב. איזו דרמה.

הרכב הפועל תל אביב: אריק ינקו, עידן כהן, אדי גוטליב, ישראל ראש, טל בנש, אוראל דגני, ניר לקס, מוטי ברשצקי, אור אוסטווינד, שחר הירש, עידו אקסברד.

הרכב מ.ס. דימונה: אלדד אלמקייס, בן אוזן, משה אסולין, שי בונזח, ליאל זגורי, יהונתן נחום, דור סבן, ערן סוויסה, פיראס עוואד, אור עלוא, יונתן רביבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully