וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: בריסטול סיטי הדיחה את מנצ'סטר יונייטד עם 1:2 דרמטי

סמית' כבש בדקה ה-93 והעלה את הקבוצה מצמרת הצ'מפיונשיפ לחצי הגמר, שם תפגוש את מנצ'סטר סיטי. זלאטן חזר לכבוש. מוראטה העניק לצ'לסי 1:2 דרמטי על בורנמות', בדרך למפגש עם ארסנל

שחקני בריסטול סיטי חוגגים. רויטרס
בריסטול סיטי חוגגת ניצחון ענק/רויטרס

שלב רבע הגמר של גביע הליגה האנגלי נמשך הערב (רביעי), אחרי שאתמול העפילו לחצי הגמר מנצ'סטר סיטי (אחרי דרמה גדולה ופנדלים מול לסטר סיטי) וארסנל (שגברה על ווסטהאם). הסנסציה הגיעה מבריסטול, שם הקבוצה המקומית מהליגה השנייה גברה 1:2 על מנצ'סטר יונייטד בתוספת הזמן. צ'לסי עלתה בזכות 1:2 דרמטי משלה, מול בורנמות'.

בסיום המשחקים נערכה הגרלת חצי הגמר:

צ'לסי - ארסנל (המשחק הראשון בסטמפורד ברידג' ב-9 לינואר, הגומלין באמירויות ב-23).

מנצ'סטר סיטי - בריסטול סיטי (המשחק הראשון באתיחאד ב-10 בינואר, הגומלין באצטדיון אשטון גייט ב-24).

בריסטול סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:2

איזו הפתעה אדירה: הקבוצה מצמרת הצ'מפיונשיפ הדהימה את מחזיקת התואר, בזכות שער של קורי סמית' בדקה ה-93 שנתן את האות לחגיגות גדולות בסיום. ג'ו בריאן (51) העלה את המארחת ליתרון לפני שזלאטן איברהימוביץ' (58) כבש את שערו הראשון מאז אפריל (255 ימים), כאשר בעיטה חופשית שלו פגעה בדרך באותו סמית', ועשתה את דרכה לרשת. השדים האדומים לחצו בניסיון להפוך את התוצאה ורומלו לוקאקו הגיע למספר מצבים, אך נתקל ביכולת טובה של השוער לוק סטיל, ובסופו של דבר דווקא המארחת מצאה את הרשת. יונייטד היא קבוצת הפרמיירליג הרביעית שבריסטול הדיחה בקמפיין הזה, אחרי ווטפורד, סטוק סיטי וקריסטל פאלאס. זוהי הפעם השנייה בה ז'וזה מוריניו מפסיד ליריבה מליגה נחותה באנגליה, אחרי שזה קרה לו כמאמן צ'לסי מול ברדפורד בעונת 2014/15.

שחקן צ'לסי אלברו מוראטה חוגג. רויטרס
מוראטה חוגג/רויטרס

צ'לסי - בורנמות' 1:2

חודשיים אחרי שגברו על הקבוצה של אדי האו במסגרת הליגה, הבלוז עשו זאת גם במפעל השלישי בחשיבותו ויהיו בחצי הגמר, בסיומה של דרמה גדולה. האורחים השיגו שוויון בדקה ה-90, מבעיטה נהדרת של דן גוסלינג, אלא שצ'לסי חידשה את המשחק בסערה ו-75 שניות לאחר מכן כבר חגגו את החזרת היתרון, כאשר אדן הזאר השאיר עם הערב לאלברו מוראטה, שגלגל פנימה מול רשת חשופה. וויליאן (13) כבש את השער הראשון בסיומה של התקפה מרהיבה, במהלכה מצא קנדי בעקב נפלא את ססק פברגאס, וזה שלח כדור רוחב לברזילאי שמצא את הרשת.

* פתיחת העונה האיומה של סוונסי, שמצאה עצמה אחרונה בפרמיירליג עם 12 נקודות בלבד אחרי 18 מחזורים, הביאה את ראשי המועדון לפטר הערב את המאמן פול קלמנט. על פי סוכנויות ההימורים, המועמדים המובילים להחליפו הם טוני פוליס, שפוטר מווסט ברומיץ', וריאן גיגס.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי בריסטול סיטי. רויטרס
מסע הקסם נמשך. אוהדי בריסטול סיטי בסיום המשחק/רויטרס
שחקן בריסטול סיטי קורי סמית' כובש. רויטרס
הרגע הגדול של סמית'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully