וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: אוסטין דיי עשוי להיות משוחרר, שינויים נוספים יבוצעו

20.12.2017 / 21:31

אכזבה גדולה אצל האדומים אחרי ההפסד המביך לרג'יו אמיליה בבית וההדחה מאירופה: "אנחנו לא צריכים סגל שחקנים רחב כל כך אם לא משחקים באירופה". הלפרין: "לא ראויים לעבור שלב"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל ירושלים סיימה הערב (רביעי) את דרכה ביורוקאפ אחרי הפסד מביש נוסף - הפעם 79:66 לרג'יו אמיליה בארנה. האלופה הישראלית רשמה את הפסדה השביעי בבית ב', ושמה חותמת סופית על אחד הקמפיינים הגרועים ביותר שלה באירופה. מלבד ג'רום דייסון (27 נקודות) וקצת רונלד רוברטס (14 נקודות ו-10 ריבאונדים), האדומים בקושי קיבלו תפוקה מיתר השחקנים, ומודי מאור בצרות צרורות.

האלופה צפויה לערוך שינויים בסגל בעקבות ההפסדים באירופה. "אנחנו לא צריכים סגל שחקנים רחב כל כך אם לא משחקים באירופה", אמר גורם בקבוצה. השחקן הראשי אותו סימנו בהנהלה לשחרור הוא אוסטין דיי אשר בקבוצה לא מרוצים מגישתו. לפני מספר שבועות ביקש האמריקאי להשתחרר לבולוניה אך במועדון סירבו, בשל המשחקים באירופה. כעת אמור דיי לבקש פעם נוספת לעזוב, כך שהרצון לפרידה הוא הדדי. לשחקן אף יש הצעה מסין. בקבוצה התכוונו לשחרר את אלן אומיץ', אולם בשל פציעתו של ריצ'רד האוול לא בטוח שהוא ישוחרר.


עוד בנושא:

הפועל ירושלים הודחה מהיורוקאפ אחרי הפסד ביתי 79:66 מול רג'יו אמיליה
זו לא ההתבזות הראשונה: מצעד הבושות של הפועל ירושלים באירופה

שחקן הפועל ירושלים אוסטין דיי. ברני ארדוב
משחק הפרידה? דיי/ברני ארדוב

"רג'יו אמיליה ניצחה את המשחק בזכות, זה היה משחק לא מספיק טוב שלנו גם ברמת הגישה", הודה מודי מאור. "זה לא הזמן עכשיו לסכם מה עשינו בדצמבר, כבר ביום שבת יש לנו משחק חשוב. את הסיכומים נעשה ביום אחר, את התיקונים והלמידה נעשה עכשיו".

על העובדה שאוסטין דיי קיבל רק שבע שניות אמר המאמן: "זה לא הזמן לסיכומים והתחשבנויות, בירושלים יש סגל ארוך ומי שיהיה טוב ישחק. לא היתה שום בעיה עם יוגב אוחיון, הוא הוחלף בגלל העבירה השלישית. אני לחלוטין שבע רצון מהמחוייבות שלו".

על המשחק הבא בגביע מול נהריה אמר מאור: "השחקנים יצטרכו לקחת אחריות ולתקן את מה שאפשר לתקן. אני בטוח שאנחנו נכונים לאתגר הזה. אני המאמן של ירושלים ולקבוצה יש בעיה. לא באתי לעשות קסמים, נבוא לעבוד באימון ונתקדם ממשחק למשחק. את המחשבות על הסגל נעשה בזמן אחר".

יותם הלפרין הוסיף: "כשאתה לא משחק טוב אז גם האנרגיות לא נמצאות. זה מאכזב, אנחנו צריכים ללמוד ממה שקרה באירופה. אם אנחנו קולעים 66 נקודות בבית מול רג'יו אמיליה כנראה שאנחנו לא ראויים להמשיך לשלב הבא. הקבוצה הרבה טלטלות בדרך וזה גרם לאיבוד הזהות שלה. אני חושב שאנחנו לא מספיק טובים - לא התקפית ולא הגנתית. ברגע שאתה לא מנצח את רג'יו אמיליה בבית לא מגיע לך לעלות מהבית הזה. ראינו קבוצות יותר גדולות מירושלים שלא מצליחות במשחקים אחרים. אנחנו חייבים ללמוד מזה כי יש עוד עונה ארוכה. קרה מה שקרה השנה, צריך להמשיך הלאה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

הפועל ירושלים הודחה מהיורוקאפ אחרי הפסד ביתי 79:66 מול רג'יו אמיליה

לכתבה המלאה
שחקני הפועל ירושלים ג'רום דייסון, רונלד רוברטס. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכל. דייסון ורוברטס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully