וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: רומא הודחה, יובנטוס עלתה עם 0:2 מול גנואה

פאולו דיבאלה כבש (42) ובישל לגונסאלו היגואין (76) והגברת הזקנה עלתה לרבע הגמר, שם תשחק מול היריבה העירונית טורינו שהפתיעה עם 1:2 בבירה מול הג'אלרוסו. גם אטאלנטה ברבע

שחקני טורינו. GettyImages
שחקני טורינו חוגגים/GettyImages

שמינית גמר הגביע האיטלקי נמשך היום (רביעי). במשחק הראשון הצליחה אטאלנטה להמשיך לשלב הבא עם 1:2 מול ססואלו, טורינו השיגה ניצחון חוץ מרשים עם 1:2 בחוץ מול רומא. יובנטוס גם הצטרפה לשמינייה הגדולה אחרי 0:2 ביתי מול גנואה.

רבע הגמר (27 בדצמבר ו-3 בינואר):
טורינו - יובנטוס
לאציו - פיורנטינה
מילאן - אינטר
אטאלנטה - נאפולי

יובנטוס - גנואה 0:2

הגברת הזקנה עדיין בתמונה בשלושת המפעלים המשמעותיים שנותרו. הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי הצליחה לעשות את שלה בדרך לרבע גמר הגביע עם ניצחון ביתי די נינוח. פאולו דיבאלה כבש את השער הראשון בדקה ה-42 עם פעולה אישית נהדרת אחרי מסירה של קלאודיו מרקיזיו וזה 0:1. יובה כבשה את השני בדקה ה-76 אחרי שדיבאלה מצא את גונסאלו היגואין, שהסתובב מול שני מגנים ובעט לפינה הרחוקה את ה-0:2.

אטאלנטה - ססואלו 1:2

הקבוצה של ג'אן פיירו גספריני הצליחה לעלות לרבע הגמר, שם תפגוש לקרב קשה מאוד את נאפולי. אנדראס קורנליוס (16) ורפאל טולוי (33) סידרו למארחת יתרון 0:2 מוקדם, טולוי גם כבש שער עצמי (74) ויסמין קורטיץ' הורחק אצל אטאלנטה (89), אבל גם כך היא הצליחה לעלות.

רומא - טורינו 2:1

הג'אלורוסי נעצרו מעט בליגה לאחרונה וגם בגביע לא צלחה דרכם והם נפרדו מהמפעל כבר בשמינית הגמר אחרי הפסד ביתי מול העשירית בסרייה A. לורצנו דה סילבסטרי כבש את השער הראשון של טורינו בדקה ה-39, סימונה אדרה הכפיל בדקה ה-73 עם נגיחה מקרוב וקבע את תוצאת המשחק. רומא עוד קיבלה הזדמנות לחזור לחיים, אבל אדין דז'קו החמיץ פנדל בדקה ה-76, דקה אחת בלבד אחרי שנכנס כמחליף. פטריק שיק הצליח לצמק בדקה ה-85, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי מבחינת רומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully