וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב מודאגים ממצבו של טל בן חיים ופתחו בקמפיין להשארתו

20.12.2017 / 20:13

האוהדים מודאגים מכך שהבלם הוותיק לא שותף במשחקים האחרונים וחוששים שזה נעשה על מנת לגרום לו לרצות לעזוב. עמוד פייסבוק נפתח בנושא. בן חיים נכח באירוע הדלקת נרות בביתו של מני לוי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אוהדי מכבי תל אביב לא נשארים אדישים לעובדה שהבלם טל בן חיים איבד את מקומו בהרכב במשחקים האחרונים. התחושה בקרב חלק מהאוהדים היא שמכבי תל אביב שוב מסמנת לבן חיים את הדרך החוצה, כפי שהיה בדיוק לפני שנה אז כבר נשלח השחקן אל היריבה העירונית הפועל תל אביב, אבל ברגע האחרון ולפני סיום חלון ההעברות של ינואר, הוא נשאר צהוב. זו הייתה החלטה של ג'ורדי קרויף ואחרי לחץ של אותם אוהדים. אתמול (שלישי) השתתף הבלם הוותיק כנציג הקבוצה היחיד בהדלקת נר בביתו של מני לוי והיום התארגנו האוהדים ופתחו קמפיין בפייסבוק שכותרתו "סמלים לא זזים ממכבי".

האוהדים של מכבי תל אביב, בעיקר הוותיקים שביניהם, מצפים שגם אם קרויף מאמין כרגע בשחקני הגנה אחרים, הוא לא יפגע בבלם הוותיק ולא יעשה צעדים שמטרתם לגרום לו לעזוב. מספר קבוצות בליגת העל עוקבות בעניין אחר ההתפתחויות בעניין טל בן חיים, וביניהן בית"ר ירושלים. לבן חיים עדיין יש ביקוש רב, כך שלא תהיה לא בעיה למצוא קבוצה, אבל הוא מעדיף להישאר במועדון נעוריו. בכל מקרה, יש לציין כי עד כה לא נאמר לו שום דבר מצד מכבי תל אביב וייתכן כי גם לא ייאמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טל בן חיים באירוע הדלקת נרות בביתו של מני לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully